Crossroad

Tog nyss en powernap å när jag vaknade insåg att jag missat ett samtal, ett viktigt sådant. Från Stockholms universitet, jag har kommit in på förskolelärareprogrammet. Nu måste jag ta beslutet att tacka ja eller nej, men vad ska jag välja? Vill jag verkligen jobba med det här för resten av mitt liv? Inte lika säker på det längre. Mina föräldrar tycker jag ska tacka ja, för jag kan alltid hoppa av senare men jag vet fan inte.

Jobbade idag med barnen och det är verkligen ett jobb som är skönt, man glömmer bort allt och lägger all tid på barnen och har det bra. Men samtidigt, för resten av mitt liv? Jobbade nio till fyra och imorgon skall jag jobba 8 till fyra. Ska strax iväg på fotbollsträning och ikväll gäller det bara att fundera på hur jag vill göra..

Någon som kan ta detta beslut för mig?
Petra

Ingen annan än du som kan ta det beslutet. Dina föräldrar har dock rätt.. du kan alltid hoppa av om du känner att det inte är något för dig.

Cajsa

det funkar...ska snart gå och dansa lite...

ee

:D

Kimiees-Här kan du läsa om mitt skitroliga liv som tonåring i Eskilstuna.

det beslutet måste du nog ta själv sötnos :( men go for it! tycker jag :) kraam

Amanda

Fin blogg!!! ♥

FIONA - en ointressant vardag

vad jobbigt att inte vara säker. hoppas det löser sig :)

LJJ

oj, vad roligt för dig! jag vet inte åh!

FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Verkligen :D

Emma

sv: jo de är ganska så bra sj?:P<3

Hanna

Sv; ja det är en söt kisse :)

felicia

svar: Ja, det vore ju bra ibland ;D hehe

Nathalie

jag har två bloggtips i mitt senaste inlägg, checka in dem:D

felicia

GÖÖÖREEEE

svar: haha, ;). Men det kan ju vara svårt att förklara också.. Men jag har frågat några andra. Ingen förklarar så jag fattar... haha!

felicia

svar: ja, haha...



Okej :).. Jag får väl hoppas att allt går bra då. Hur lång är utbildningen?

felicia

svar: hahah. Okej! Fast det ska nog gå bra :).

Ska du bara åka ditt och kolla imorgon eller vadå?

Cajsa

göres? jag tänkte göra kväll snart...

E M M A

sv: hehe okeej ;D

kramar

Felicia

svar: jaha :D !!! SÅ du ska börja?

E M M A

sv: åh, det kan ju inte ha varit kul "/

kramar

Cajsa

sov gott sötnos!



jag sitter och funderar lite...sms:ar med min lärare och lite sånt.. :P

Felicia

svar: Ja, bra beslut :) om det inte skulle vara bra så kan du ju alltid sluta som du säger. Jag hoppas dock att det kommer att gå bra och framförallt att du trivs.

Michaila

Såna besluta är ju aldrig lätta att ta..!



Sv. Okej ska bli spännande att se:D