Stockholms Universitet

Nikon D90 AF-S nikkor 18-55mm / Close-Up filter +10

Med världens sprängande huvudvärk går jag nu och lägger mig. Bussen går 07.29 imorgon här hemifrån och har en känsla av att jag kommer ha fult upp imorgon, verkligen fullt upp. Nu känns det mer som jag är laddad för detta upplägg och det tack vare Åke, så tack för att du fick mig tänka på att alltid kan plugga något annat efter denna utbildning. Har packat lite för imorgon, fixat ipoden med låtar och nu är det bara att krypa ner till kojs.

Vi hörs efter min första dags som student på universitetet..
felicia

svar: Hoppas verkligen att det går bra :). Håller mina tummar för dig också! :D

Cajsa

söt bild! :)



sv. jag och min lärare SMSar jämt med varandra. :P dock är jag lite sur på henne just nu för vi brukar ha planer efter skoltid tillsammans, typ gå på promenad och så men hon har fått ställa in på mig flera gånger nu!

MissCM

sv: hahaha... äh, jag ska inte klaga på dig ;p jag själv är nog sämst i detta land på geografi :P

E M M A

sv: hehe, vilken tur då :)

kramar

Felicia

svar: Så lite så sötnos :).

Du får ju berätta om det gick bra när du kommit hem sedan.

sarah

jaa jag också! hoppas på att den finns att ladda ner snart :) hihi

Annika

Håller tummarna för att det går bra!

Annika

sv: jag menar kategorierna i bloggen. Jag har ju dom på vänster sida och du har dom där uppe!

s

aa ska vi följa varann i bloglovin? :)

nelly

åå vilken fin blogg! :)

taack :) fin bild!

ee

hahah tack !

alexandra

hoppas det blir en rolig fösta dag :)

fin bild förästen!

Z

fin blogg :)

Anonym

svar: haha ja, jag gör ju det ;D

Fyfan va roligt att du kom in, hur var det idag då?

IDA

sv: Roadtrip i USA? Det lät sjukt mysigt och roligt! Skulle jag också vilja göra :)

FIONA - en ointressant vardag

nej men hoppas du hittar rätt beslut snart :) vad gör du då?

FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Okej :D

a m a n d a [ Foto, Träning & Fantasi ]

Liten nyckelpiga :=)

Sån har jag inte sett så mycket av i sommar!



Svar: Tusen tack!

a m a n d a [ Foto, Träning & Fantasi ]

Svar: Okej :(

Jag gillar bilden, skarp och bra!

P E T R A

Vilka härliga bilder! Blir dom sådär suddiga av kameran eller redigera du dom så? Snyggt iaf!



Ha det!

J U S T S I N G I T ♥

fin bild :D