No strings attached



Nikon D90 AF-S nikkor 18-55mm / Modell: Josefin L. / Foto & Redigering: Jag

Sara

Så snyggt! Ögonen och tröjan matchar ;)

Josefin -Happy Days-

Tack, ja det var en rolig utmaning att ta sig an rollen som sin egen bröllopsfotograf, men de tgick ju. ;-)



Gillar ljuset i dina bilder!

Hanna

Sv: Haha okej :P händer på nyår då?

Hannah - Foto & Vardag

Det spelar ingen roll. Det får du bestämma :) kanske vore snyggt egentligen att ha dom bilderna jag skickade, i menyn? Också någon bild med mig och kameran i headern.. fast jag har ju ingen sån bild förutom den gamla men den vill jag inte ha igen.. Men vad tycker du om det? Att ha bilderna i menyn också fixar jag en ny bild att ha i headern?

Hannah - Foto & Vardag

Tänkte lämna ett spår i mina favoritbloggar för att säga GOTT NYTT ÅR! :)

Hannah - Foto & Vardag

svar: det blir bra! tusen tack :)

LISOU

Gott nytt år, 11 timmar i förväg ;-)