Det kommande året



Minska intaget av godis, läsk, chips och dylikt. Ska istället öka träningsdosen utöver fotbollen.

Dock finns det få undantag som på födelsedagar eller kalas etc.
Jag hade ett liknande löfte för flera år sen och utgången av det var inte alls önskvärt haha. Men detta år är jag riktigt taggad för detta löfte, vilket betyder att jag rejält ska minska intaget av onyttiga saker. Har egentligen smygfuskat lite med träningsdoset, var ute idag på en löprunda på 30 min och sen efter det promenerade jag i 30 minuter samtidigt som jag njuter av det sista intaget av julmusten och godis på lääääänge. Funderara även på att köpa ett gymkort vilket skulle vara grymt. Snarare perfekt faktiskt. Känner verkligen att detta är perfekt, en bra start på 2011 och som förhoppningsvis håller länge.
LISOU

Hoppas du får en trevlig kväll, :)

LISOU

tack!



ja, jag och ett par vänner ska ut och festa. :) dudå?

LJ

Tror det kommer gå bra ditt löfte jag!



Gott nytt år på dig Malin! :D

LISOU

Jaha, okej :)

FotografOliviaOlsson

Gott nytt år Malin!



Och du kanske vill vara med i min tävling på bloggen om en inbjudan till Bloggsvar ? :)



Kram FotografOLiviaOlsson

Fotograf Matilda Bäcker

Sv: Tack så mycket :)

Emma

Låter som vettiga nyårslöften!

Hoppas din nyår varit super!