Only girl in the world



Nikon D90 AF-S nikkor 18-55mm / Modell: Bianca P. / Foto & Redigering: Jag



Jösses har måndag redan kommit och gått? Det gick minst sagt undan, har knappt varit hemma idag så det kan ha med det att göra. Gick upp 10.45 idag, ja jag tog mig en välförtjänst sovmorgon, och åkte på seminarium 13-16 och därefter raka vägen till bion. Åt en snabb middag och sen upp till biosalongen för att se Harry Potter and the Deathly Hallows. Blooody wounderful. Nu sitter jag här hemma och ser att jag fått mitt mejl från min vfu-handledare som dock inte svarat på allt så vet inte riktigt hur jag ska göra imorgon men det orkar jag inte tänka på för stunden. Imorgon skall jag vara i skolan vid 10 snåret och vet inte alls hur länge jag stannar där men vid 18 har jag, förhoppningsvis, fotbollsträning.. vädret har på senaste tiden gjort att träningarna ställts in! Håller tummarna för träning..