Avslutningsfest / Segerfest

Woop Woop, tonight we're gonna party all night long! Det är dags för avslutningsfest med laget, eller segerfest som vi borde kalla det då vi vunnit serien för andra året i rad. Börjar kvällen hos en spelarkompis och drar senare vidare till lokalen där festen skall hållas för att senare försvinna ut i dimman, känns som det kommer bli en lyckad kväll / natt måste jag säga.

Sitter och funderar på om jag ska ta med mig min kamera, den del av mig vill det men en annan vill det inte för tänk om den skulle bli snodd och då står jag där utan kamera och har en del foto jobb på gång vilket skulle vara katastrof. Tror faktiskt att kameran får stanan hemma i natt, synd att man inte har en liten digitalkamera! Detta är det negativa med att ha en stor och dyr systemkamera.

MARILENA

Hihi :D Härligt !



Låter som om du kommer få en härlig kväll !

Emelie

händer ikväll dåå? :)

anna

hoppas ni får en grym kväll!

Emma

Skönt :) vad ska du göra ikväll då?

Sandra Marinoni

sv; haha, jag förstår dig :D

julia =)

jodå det är bra=)

själv?<3

GUEVACCI - Färgstark kille

have fun ;D

Alexaandra - ♥

Jaaa det är underbart med helg :D Och sen har man lov veckan efter med! ;)

soffie

du får skaffe en liten kamera till sånna tillfällen:)hoppas du haft en trevlig kväll