Don't close your eyes we're all in this together

Godmorgon bloggvärlden! Sitter på Karolinska fysiologiskas väntrum och väntar på min läkare. Ska nämligen på sjukgymnastik för astman. Det är andra gången jag ska gå på detta, första gången var när jag var typ femton eller något liknande. Efter jag har varit här ska jag till nästa sjukgymnastikpass fast för mitt knä. Efter det ska jag träffa en gammal kompis vilket ska bli jätte roligt :)

I måndags träffade jag Caroline och hennes barn där Adam för första gången uttalade mitt namn, åh min prins vad underbar du är. Och Alisha har blivit en sån stooor tjej, min lilla prinsessa har blivit så stor kan knappt fatta att hon redan är snart sju månader, galet.
LISOU

Åh, du har gjort om lite på bloggen? :D Looks awesome!

Beatrice Jakbobsson [foto]

du ser min header jag har nu, om jag skulle göra det färgglada svart vitt skulle det bli snyggt?