Hey, I made it and I'm the worlds greatest

Finally Im done, hemexaminationen är avklarad och den muntliga redovisningen gjordes idag vilket är otorligt skönt. Kan inte förklara med ord hur lättad jag är över att ha allt klart. Ikväll ska min studiegrupp fira med en pubrunda dock har jag träning till 20.30 så vet inte om jag kommer följa joina dom.

Har precis kollat klart på Flickvänner från förr som jag kommer göra ett kollage om senare men nu tror jag att det blir en tupplur medan jag småglor på en film, vet inte vilken ännu dock men det får vi se. Är verkligen helt slut och som det ser ut nu kommer jag verkligen inte orka gå ut ikväll, trist men true. Måste sen ta tag i alla kommentarer jag har obesvarade men så blir det när man studerar på universitetet. Nu har jag knappt två veckor kvar i skolan, sen blir det VFU (verksamhetsförlagdutbildning) vilket betyder att man är ute i förskolor och utbildar sig typ. Spännande! Hey, snart är det helg igen för imorgon är det onsdag och halva vecka har gått..

I helgen kvalar vi för spel i Division 1,
blir nog inte kallad för jag har varit skadad..
elin nilsson

följa varandra via bloglovin?:D

Elin

Håller tummarna för att du blir kallad ändå:D



Svar: Ah okej, nu är jag sjukt seg med kommentarer men hoppas ändå du mår bättre nu haha:D