When you're not sure, you gotta trust your feet to know the right way

Nikon D90 AF-S nikkor 18-55mm, Close-Up filter +10

Efter att nästan pluggat sönder min hjärna är jag nästintill klar med min första examination. Jag har knappt en halv läroplan, ska få in hundra ord, och sen skriva uppgift två som handlar om kvinnornas betydelse i förkolans historia från 1800-talet fram tills idag å som ska vara på 500 ord. Så jag har kvällen på mig idag och hela dagen imorgon, den ska vara inne 12.00 på måndag. Det känns riktigt bra måste jag säga...

Lovade er att publicera lite bilder från promenaden ifall jag hade tid vilket jag har, så får ni nu två bilder som jag tycker blev coola. Sen har jag även fixat en ny höst version av designen vilket gillas. Nu ska jag koppla av en stund till sen skall jag plugga och se på Milan, heja Zlaaaaatan
Becka - Livet genom min Sony Ericsson lins!

Jag hoppas på en riktigt fin höstdag imorgon, men hög luft och strålande sol. Då ska jag bege mej ut och fota så att kameran glöder, hehe!

Cornelia

Jätte fina bilder !!

Anonym

Alllt bra:D?



Kolla gärna min blogg med bilder från BLOGAWARDS:)

Nathalie

hoppas du har en bra kväll:D

emelie

allt bra?:D

alexandra

grymt fina bilder :)!