Erica

Tjusig blogg! :-) Det är roligt med foto, tycker jag. Och du verkar vara duktig. =)

pictures by anna♥

åh tack :)

vacker bild!

A

SV: Ja, så himla vacker! :)

FotografOliviaOlsson

SV : Hihi ja :)

jennifer

Vilken söt header!

SOFIA

Fin bild !



Tack så mycket :) Hoppas du får en toppen Söndag! Missa inte Tävlingen som är igång där du kan vinna en märkesklocka Triwa värd 995:- KRAM

Anonym

åååh vad fin

Gabriella

sv: tack, fina bilder i din blogg :)

Nathalie

fin bild!

JENNIFERFOTON

Fint foto!



Min nya design är redan i bloggen :) Ta en titt och se vad du tycker om den ;)

I N I S E N

Sv: Tack rara du för din kommentar!

valeria<3

Himla fina bilder du tar och fixar! :)

Lena - Världen Genom Mina Ögon (Foto)

jättevacker bild!

Tänkte ha en frågestund över helgen, om du har lust kan du väl svänga förbi och lämpa av ett par frågor :)

jessica

hej! jag har varit lite off ett tag på bloggen, men nu är jag tillbaka! hoppas allt är bra? :) kram!

olivia-drömmen mot att bli fotograf

fototävling på bloggen, va gärna med om att vinna en valfi fotolära bok: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/2011/march/fototavling-vinn-en-valfri-bok-fran-dext.html#comment



Temat är porträtt :D



om du kallar detta "reklam" ber jag om ursäkt.

kramar ♥

Foton av Emma

Hej!

Nu är jag tillbaka i bloggen efter några veckors paus!:D

Hoppas allt är bra med dig!

Kram

malin

Du har en awesome blogg :D Följa varann via bloglovin? :-)