Figeholm, Småland

Sitter i skrivande stund ute på uteplatsen och njuter av att vara i underbara Figeholm, Småland. Imorse vaknade man av ett ordentligt åskdunder och väcktes en och en halv timme före väckarklockan skulle ringa men valde att gå upp och hoppa in i duschen. Istället för en morgon full av stress hann jag göra tre så mycket än vad jag egentligen skulle ha gjort så det kändes bra. Usch myggen börjar komma..

Imorgon väntar en spännande dag och jag hoppas på en tur på sjön men det återstår att se hur vädret beter sig. Jag har fotat lite växter och sånt idag men hoppas på lite mer saker att fotografera imorgon :] Smart som jag var idag förde jag över två filmer på usb minnet så jag har lite att se på ikväll om jag inte kan somna.. Nu ska jag umgås med pappa och mamma lite, godnatt!
Anonym

Glad midsommar! :)

z i r r e s ♥

Hejsan hoppas att allt är med dig! :)

Hoppas du får en fin midsommar, kram http://zirres.blogg.se/ .

QN [TTHESEWORDS]

det går inte att kolla på din blogg ifrån safari :( ser endast en vit ruta..

Ninas modeblogg, utan mode

Jag älskar när man vaknar tidigt av sig själv! :)

Ninas modeblogg, utan mode

I och för sig vaknade du ju inte av dig själv men :P

Alice

Schysst blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)