Kraschad dator

Jag gråter. Alla mina bilder på datorn är borta. Gone. Datorn har kraschat och jag vet inte vad jag ska göra. Alla mina porträtt bilder är borta. Panik. Ångest. Alla bilder från Midsommar helgen i Figeholm är även dom borta, över 800 bilder(!) - jag vill bara gråta. Jag har alltid tänkt att jag måste köpa mig en extern hårddisk men har ALLTID skjutit på det. I dagens situation slår jag mig på käften och tänkter "Rätt åt dig!" men inte minskar det ångesten.

Även om det kanske är försent för bilderna åker jag imorgon och köper en extern hårddisk. Det är för sent för bilderna som nu är försvunna men det hindrar mig från att hamna i en liknande situation i framtiden.. ❤
Anonym

åååh! Så typiskt. Att köpa en hårddisk gör du rätt i.

Johanna

Åh, herregud vad jobbigt. Jag lider med dig, en gång tappade jag bort ett USB-minne där 1 års bilder var lagrade så de kommer jag aldrig få tillbaka.

bex

det finns program så man kan få tbx en hel del saker som har försvunnit! inget är borta förren man har gjort en diskrensning så det kanske går att rädda

Malin ♥

Åh nej, fyfan... Jag lider med dig :( <3

john

oftast kan man hämta det som ligger på hårddisken i en dator som har Kraschat

Viktorija

vet hur det känns, hände mig precis samma sak innan sommarlovet och datorn är fortfarade inne på lagning, har som tur är en lånedator, mac från skolan. Men vet hur det känns... :(