“What kind of guy would I be”


Jag finner inga ord. Chris Medina Otrolig människa. Otroliga sångare. Tänk om världen bestod av flera liknande män. Oktober 2009, två månader innan deras bröllop, ser han sin fästmö sätta sig i bilen och åkte iväg till jobbet, några timmar får han ett samtal och åker direkt till akuten. Där finner han sin tjej skadad och medvetslös liggande i koma och läkarna berättar att det inte ser ljust ut. Läkarna rekommendera att stänga av de livsuppehållande maskinerna men Chris vägrar och två månader senare vaknar Juliana ur sin koma, dock med hjärnskador.

Hans flickvän bad honom att söka in till Idol vilket han gjorde, 2011, där deras historia kom ut och han kom bland de top 40 av de sökande. Nu har han kommit ut med sin singel What Are Words {klippt ovan} och det är kärlek. Jag lyssnar på den om och om och om igen, hela kvällen. Jag är förälskad i denna människa. Texten, åh det finns inga ord. LYSSNA, och ni kommer förstå vad jag menar. Låten är inte alls lika stor i USA som den är här i Sverige eller övriga norden, vilket Medina förklarar i ett klipp att vi hört låten och sen deras historia. Vi förälskar oss ytterliggare efter kunskapen kring olyckan. Vilket på ett sätt kan vara sant men jag förälskade mig i den första gången jag hörde den på radion och idag har jag lyssnat på den konstant. Texten etsar sig fast i hjärnar och den är så vacker. Chris Medina, vi behöver fler som du

And I'm gonna be by your side I would never leave when she needs me most..
Helena

h

Anonym

- riktigt fin människa!