“Everything has its beauty, but not everyone sees it”



Nikon D90 - Nikkor 50mm f/1,8
Brudpar: Malin & Robert | Foto & Redigering: Jag


Två skoldagar kvar plus en hemtenta, sen väntar sommarlovet på mig. Jag kan inte med ord beskriva hur skönt det ska bli med sommarlov. Precis som alla andra människor runtom i landet som antingen går grundskolan eller gymnaset känner som jag de sista dagarna innan sommarlovet. Btw så har jag nu lämnat över bilderna till brudparet och det verkar som de blev nöjda, en nöjd kund = nöjd Malin haha :]
Dock måste jag erkänna att jag alltid är lika nervös varje gång en "kund" ska se sina bilder, för jag är inte perfekt och tänk om kunden blir missnöjd - vad gör jag då?! Hittills har det gått bra så jag får hålla tummarna på att den turen håller i sig, föralltid (helst!). Nu ska jag fortsätta kvällen framför tvn och sen blir det sängen, börjar 13.00 imorgon men funderar på att gå upp och springa på morgonen. Vi får se hur knät mår med andra ord!
LORISSA LOVEBOMB

Åh, jag har typ samma. Fler skoldagar, men bara ett seminarium, en inlämningsuppgift och en hemtenta :D

Anonym

Vad är det för hemtenta ni skall lämna in nu? Asså vi har sommarlov snart! Det är sååååå skönt.

Sara

Vilken underbar bild, så fina! :)

Tove

sv - tack! :)



riktigt fin bild!

Trixie

åh vad fin bild :)

PhotographyOliviaOlsson

SVAR: Tack så jätte mke! :)