LJ photos&texts

Nästan en sådan har jag köpt idag - fast min heter Canon EF 50mm f/1.8 11! :)



SV; Tack söt! :)

Anna med A

vad gör du? :)

Michelle

SV: Jadå :D

Rafaela ♥

SV: Haha, ja okej du ser nog framemot det va? :D

bella

kul med nytt ! :D

Marie

Oh grattis till en ny älsklng i kameraväskan =D

LEELARSSON

sv; jag skriver lite på en novell :) själv ?

Rafaela ♥

SV: Jaså okej men lycka till med det!

sanashaba'

sv; vad härligt! :D

frida

Okej, jag förstår.

det är lugnt. blir det av i helgen då eller? :D vilken dag? :D

Jag ska påminna dig ;) hihi

kram

ALICE

Åh, det där vill jag ha.. Jag har den billiga varianten av det, med 1.8 bländare bara, det är också bra men har hört att detta är sjukt bra! :)

Felicia (foto & vardag) ♥

Oooh vill ha!!



sv: va kul! vad praoar du på?

jag har varit i skolan och nu hem och pluggat lite ;)

Olivia - drömmen mot att bli fotograf

såå roligt att ha ett nytt objektiv :D



sv: hih, skönt :D

tack :D

kramis♥

Sophie

Älskar väskan, to die for :)!

M*

- haha kommer hata honom när han tar på sig tröjan ;)! kram!

Asrin

Heeej!

Din blogg är jätte fin! :D

Ska vi följa varandra på bloglovin?

Kram <3

This Is Olessia

den är shit braa :D

Anna

Hehe jo de flesta tycker väl det, inte jag dock :p

▲sarajuuso▲

sv; det är bara bra! gjort denna tisdag?



kram ♥

Jeanette (fotoblogg)

Åh vad avis jag blev på dig just nu! :)



Anna med A

kollar teve :)

SADIA SHAH

allt bra? kramis :)

Sandra

Svar: Ja man måste absolut tänka på sig själv också. Man får ju inte vara dum. Mmm man har alla de där hemska bilderna kvar. Den paranoida sidan av honom, när han klampade hem 8/9 på morgonen fortfarande full eller ringer/vaknar upp med kläder helt dränkta i blod & inte minns ett skit. All ilska och allt det där som är så jävla läskigt.. har du inte varit där så vet du inte hur det känns att se någon man älskar sjunka så otroligt djupt och så fort man försökt hjälpa (tills nu då) har man fått det tillbaka i ansiktet som om man vore helt jävla dum ... nej det är inte lätt det där. Så imorgon ska jag på mitt första möte för anhöriga.. för min skull, för jag känner att jag måste komma underfund med mina känslor först & främst. Får se om det hjälper men det är i alla fall värt en chans.



Oh vad skönt att vara utan gipset i alla fall, mindre kul att du har ont igen. Men hoppas det ger med sig snart :) Hur går träningen då? Framåt?

Linnea

sv: men oj :o hur länge ska du ha det? :)

ELINFELICIAS - en blogg om allt och ingenting

- tack så mycket :D

hanna ♡

jappsi! :D

seperti

Du kommer aldrig ångra dig!

Mamma till William och Wilma

Godmorgon.Skoj med nytt objektiv till kameran.Ha en fin onsdag.kram

sara

Har ett sånt fast till Nikon, grymt!

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Har också ett sånt pannkaksobjektiv fast till Nikon! :)