Varning - känsliga tittare varnas!


Nu har det gått lite mer än två veckor sen jag opererade mig för nervskadan i handen. För er som inte vet vad som har hänt kan läsa om det här! Det är inget allvarligt. Förutom att det inte har läkt ihop på tre ställen tycker jag att det ser finfint ut.
Valde att avdramatisera bilden lite genom att göra den i svartvit för att med färg såg det riktigt äckligt ut haha - allt för att ni inte ska bli för äcklade :] På fredag har jag första sjukgymnastpasset för handen och det ska bli spännande. Har en deadline att hålla mig till när det kommer till handbollen vilket betyder att det nu är upp till bevis ifall jag kan hålla det!

Hoppas ni får en grym onsdag sötnosar!
| Yohanna |

Aaaajjj, det där såg riktigt otäckt ut, fast det är i svartvitt ;P



SV: Tack så mycket :)

seperti

Lycka till, kramis

Nikki Rae

jag mar bara bra! sj? :D <3

Matilda

Jag mår finfint :) själv då? :)

My - Mamma till Alma

sv: ja, det blir fint :D

Felicia ♥

sv: Allt är bara bra, Själv? :)

This Is Olessia

ajj :/

frida

Jarå : ) Jag hör av mig på lördagen då :D wiiie. Ha det fint.

Jane

Oj..fick helt ont i hela kroppen nu..Vi tackar för att du avfärgade bilden ;-) Haha.. Lycka till med återhämtningen nu :-)

bella

tack :D

Emelie

Bra bild, men ser grymt ont ur :O



Sv: Ja verkligen!" :D

Sara

Aj aj aj!! :O

Marie Foto & H U N D hjärtar mig

Hoppas att du kan komma igång med handen snart då, ser inte så läskigt ut alls, men förstår att det gjort grääääsligt ont =(

Patricia♡

Jag tackar dig för att du visade bilden i svart/vitt Sår och sådant är inte min grej alltså.

Hoppas du kan komma igång med handen snabbt.

anna

usch ser läskigt ut =/ hoppas dte läker snart iaf!



sv: alltså jag är nog den enda i världen som inte tycker big bang t är kul haha

Monika

sv; Okej, några tips på bra objektiv? :D

elin

usch hoppas att det går bra!

Rafaela ♥

Aj ... :/

SV: Ja det är ju det! :D

Felicia (foto & vardag) ♥

sv: aha okej, va skoj! :D

sanashaba'

sv; hihi, allt bra?(:

LIENE

ajdå:( men lite cool bild ändå...

Olivia - drömmen mot att bli fotograf

usch, hemskt ser de ut fast de är ju bra att de är bättre :D



sv: Tusen tack :D

kramis♥

jennifer

sv: tack ska du ha! :)

keela

uh, ajaj.

Anonym

åh krya på dig! /V