Ullriksdals Slott



Iphone4 | instagram - follow: msundin


Idag var jag iväg till Ullriksdalsslott för att planera in ett bröllop senare i september. En helt underbar plats för att fota bröllopsporträtt, slår till och med Hagaparken!.. Måste även erkänna att jag verkligen ser fram emot denna dag! Den 22 september är det dags :) Bilden ovan visar en allé som kommer att bli en favorit! Efter att jag hade haft "mötet" med brudparet stannade jag kvar en stund och gick ytterligare en gång igenom de ställen vi planerade att fota på för att testköra en gång. Har en massa idéer i huvudet, och tror verkligen att det kommer bli en hellyckad fotograferingen. Med andra ord längtar jag tills den 22 september :)
Bröllop - Instagram
Sara Björk

Vackert! :)

Sandra ♥

Vilken underbar bild :)

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

vacker bild!:)

Nelly

Ser ju ut att vara perfekta platsen för bröllopsfotografering! :)

ebba

tack så mycket! :)

ebba

sv: Tack! Jadå det är bra, allt bra med dig? :)

Sandra

sv: Jaa!
Lungt! :) va gärna med i veckans blogg som avslutas på måndag! :)
Direktlänk: http://sandaao.blogg.se/2012/august/veckans-blogg.html#comment

Sandra

Förresten, vilket typsnitt använder du dig av i menyn när du gjort dina bilder som rubriker? :) ex. "Publicerat" m.m. Jätte fint! :)

Sandra

sv: Visst är det! :D
okej tack så mycket! :)

karin

Älskar små stigar/vägar med träd på sidorna. Så fint!

Sandra

Åh vad mysigt med höstbröllop, det vill nog jag ha den dagen jag gifter mig. :)

Carro

åå spännande med bröllopsfotografering!

Svar: Ja det ska verkligen bli super roligt :)
Malin Sundin

Felicia Andreasson - Foto

Åh gud så fint! :D vill också testa på och fotografera bröllop

Svar: Gör det :) Det är verkligen super mysigt! :)
Malin Sundin

Ellen (alatariel)

Jätte vacker bild. :)

Svar: visst är det fint :)
Malin Sundin

Sara

Så fin bild :)

Emilia- Foto och Reseblogg

Vilken underbar bild! den är magisk på nåt sätt :-D

Svar: Verkligen :) På lördag ska jag dit och fota bröllop!
Malin Sundin