Chokladbollar



{ Bakade chokladbollar med barnen på jobbet  }


Med en ekande frånvaro från bloggen måste jag dra mig i kragen för att åter börja med uppdateringar! Så vad har hänt på senaste tiden? Jag jobbar rätt mycket kombinerat med universitetsstudier, fotbollscup och mycket mycket handboll. Både med A- och B-laget. Plus att jag försöker klämma in lite gym också! Vart tog min fritid vägen?

Ligger efter i skolan med en uppgift och känner mig allmänt omotiverad för plugg just nu. Men att ha studerat i snart 3 år är det inte tillfälle att börja slaka efter nu. Det är dags att kriga! Ska skriva tre A4 sidor om konflikter som är knutet till litteraturen samt två sidor om dynamisk pedagogik men även när hjärnan går på högvarv får jag inte ut något klokt. Nej jag är inte alls bitter haha.
 
Ska försöka att få lite nytta gjort nu och skriva lite (läs: allt!) på just dessa skoluppgifter. Har enbart morgondagen på mig att få klart dynamisk pedagogik uppsatsen för på söndag ska man till Norrköping med A-laget för seriematch. Btw, sist på handbollsmatchen med b-laget fick jag ett skott mot tinningen och känner fortfarande efterverkningarna av smällen. Ständig huvudvärk. Hej, kanske blev en liten hjärnskakning trots allt haha! Nej plugg var det va? ♥ 
Foodlove
KarinHannaIsabelle-

Gud så gott med chokladbollar! :D

Svar: Supergott verkligen :)
Malin Sundin

Marita

Åh, de så sykt gode ut!

Svar: Riktigt mumsigt :)
Malin Sundin

elin stridh

åh va gott :D

Svar: otroligt gott :D
Malin Sundin

Amanda

Å så goda de ser ut! :)

Svar: Det var såååååå gott :)
Malin Sundin

Carro - trebarns mamman på Gran Canaria!

uppdatera mera! ♥

Mary

åååh vad gott :D

LINNEA GULLARBERGS

mums, fin bild :D

Svar: Tack, det var riktigt mumsigt :D
Malin Sundin

Ellen (alatariel)

Jätte fina bilder! :)
Sv: Tusen tack! ♥