Olivia - drömmen mot att bli fotograf

riktigt cool bild :D



sv: hihi,tack :D

kramis ♥

Marie

Vackert

Marie

Visst är den =D

Marie

Så tänkte jag med, svart/rosa eller Lime/rosa, men fanns ju ej så då tyckte jag lila var snyggast, rött är inte helt jag, samt den gråa var för dyster =D

Marie

Jajjamän =D

Marie

Samma här, natti natti

Louise |

Indeed! Måste införskaffa till sommarn! :)

Photography by Nathalie Harlin

SV: Ja visst är den! En av mina favoriter!

Frida

Vad bra : )

Vad händer denna helg då?

Vi är hundvakt åt svärmors ena hund.

Så nu har vi två hundar hemma. hehe

Nilma

Väldigt tuff bild med härliga färger :)

Ulrika - Fotograf u.norman

Mm, helt himmelskt gott var det :)



Vilken underbar bild! Helt fantastiska färger, och jag gillar verkligen att det inte är en clean solnedgång utan att det är ett fönster mellan solnedgången och kameran :)

Alexandra

Fin blogg du har, följa varandra via bloglovin? :)

Olivia - drömmen mot att bli fotograf

sv: tusen tack:D

kramis♥

Lena

SV: Tack så mycket :D

Pia - Smilinggirls!

sv: Tack så mycket! :D

Jättefin bild!

Dilin

jätte fin bild! :)



Tack :D

Bella Davis - MODELLL BLOGG

Åå den var jätte romantisk och bra :)

Hur har din fredag art då? Kram :)

Camilla (Milliz)

Jättefin bild!

Hanna

Vilken häftig bild, grym faktiskt!

Kraam <3

Trixie

Heej, det var ett tag sen. Hoppas allt är bra? Fin bild :)

fanny jönsson

hej !!!

Snälla kan du hjälpa mig med en sak, du är bäst !! <3

Min header, profil och ALLT försvann när jag skulle fixa så det föll löv från headern. Sen när jag skulle klistra in min reservplan så fungerade det inte, jag uppdaterade flera gånger. Snälla hjälp mig ! <3

kram !

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: yes :)

fin bild