Hej då Stockholm!



Nu har jag packat det sista! Snart ska fixa mig och ta på mig de kläder jag ska åka i för att sen bege mig mot mina kusiner där jag ska spendera de sista timmarna innan jag möter upp tjejerna i laget på centralen. Jag skulle fortarande vilja stanna hemma men jag vet att det inte är någon valmöjlighet så det är bara att gilla läget lixom. Nu ska jag sluta klaga och göra det sista. Uppdaterar förhoppningsvis senare ikväll, önskar alla en trevlig fredag
Marie

Ha det toppen nu =D

Marie

Då kan det bara bli bättre =D

Marie

Hehe great =D

Marie

Kraaamar

Jasmin - Drömmen om att bli en designer och är Halmstads största blogg.

Hejsan var gärna med på min dagens blogg tävling :)

--> http://jaasses.webblogg.se/2012/january/dagens-blogg-28-januari-2012.html#comment (direkt länk)



Lycka till! :)

Bella Davis -MODELL BLOGG

Härligt, det är bara bra med mig :)

Haft en bra lördag ? Kram :)

alexandra

Jätte fin blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

Malin

Malin, på min blogg har du fått en award av mig :D <3

Ysen

Kul att resa bort!