Brissund, Gotland



Brissund, Gotland 2012

Godmorgon bloggvärlden. Nu har man precis vaknat upp då min kompis drog iväg till jobbet, borde sova men känner mig rätt pigg trots allt. Jag har haft det helt underbart här på Gotland de här få dagarna jag är här och i ärlighetens namn vill jag inte åka hem ikväll. Har varit på många olika ställen som Högklint, Snäck och Brissund m.fl. och jag har fullkomligt förälskat mig i denna ö.
Vid nio tiden ska jag in mot Visby för att träffa Beatrice, först blir det en frukost dejt och sen ska vi fotografera tillsammans. Dessutom ska jag lära henne lite fototips, ihh ska bli så kul! Denna fredag kommer bli GRYM :)
Gotland - Instagram - Resor
Sara Björk

Ser bra härligt ut! Skönt att du haft det bra! :)

Flickan på scen

Låter mysigt :) Men det är väl en ganska stenig boten på brissund? Kanske inte gör så mycket ;)

Victorias fotovärld

Det låter fantastiskt! Jag älskar också Gotland!

Annika M Sriwanna

var på gotland förra veckan :) vilken underbar ö jag tyckte det var!

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Och jag som aldrig varit på Gotland. Det verkar så fint!

emma

hejdu! :) hur gick det med de där bilderna? fick aldrig nått mail från dej.. :(

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

kom hem från Gotland i morse, längtar redan tillbaka till sandstränderna! :)

Sandra

Åh vad skönt det ser ut :)

Rebecka - Fotoblogg

Ser härligt ut! :D

Michaila - I can do anything in the right shoes

Åh härligt, gotland är så fint :D

Linnea - Livet som hobbyfotograf

vilka härliga färger du har fått till i denna bilden! =)