The day is finally here


Nu har dagen äntligen kommit. Idag åker jag till Gotland och kommer hem fredagkväll (22.25) efter att haft tre hektiska dagar på ön. Dagarna är fullbokade upp till de minsta timmarna innan avgången hem och det kommer bli riktigt mysigt :) Nu måste jag packa det sista innan jag ska åka till avgången är 7.00 och ni får ha det så GRYMT!
Resor
Sofia

Vilket fint typsnitt! Vad heter det? :)

Ulrika - Fotograf u.norman

Åh så härligt! Längtar tills det är min tur :)

Sara

Ha det så härligt!

Paulin

Åh vad roligt! hoppas att du får några riktigt härliga dagar! :)

Flickan på scen

Va mysigt! Framme nu, antar jag? :)

Flickan på scen

Mysigt!

Sofia Törnqvist

Helt underbara bilder i headern! Och fin blogg överhuvudtaget :)

karin

Så mysigt! Ha det så bra :)

Cajsa

jag vet inte om jag redan har kommenterat detta så gör det igen i sådana fall:
då ses vi när du kommer tillbaka! Ha så kul nu!!! :D