johanna

sv: självklart testade jag "utmaningen", du kan se en bild i mitt senaste inlägg o säga vad du tycker, hade på "A" och f/29 tror jag:)

Elin

Jo allt är bara bra med mig! Hur är det sj? :)

Edith

Åh så fin och söt! Skitfint foto! SV: Okej, aj. Jag svarar på kommenarer jag, hoppas du får en fortsatt bra dag! :)

E M I L I A - J O Y ♥

Vad gör du? :)

Lina

sv: Åh tack! :) Första gången jag provade mig på ett riktigt självporträtt med stativ och så. :) Ajajaj, lät inte kul! :/ Jag hoppas det blir bra fort! :)

sofiahassan - Civilingenjörsstudent

vilken snygg blogg :)
intresserad av bloglovinbyte? :)

Ellen (alatariel)

Åh så gullig. :)

Sandra

SV: jag svarar på kommentarer och försöker förstå mig på den nya blogg.se ! :D Själv?

moufieeh.blogg.se

åh vad söt!

sv; ajdå! :/ okej, jag har vart på stan :) allt bra?
kram

Johanna

naw så söt!

Josefin Johansson

sv: Pojken som kallades det är en sjukt bra bok ! då är det dags för dej att få tummen ur nu för det är en av de bästa jag läst. ( och jag har läst många många bra böcker)

Johanna Öberg

guuud så söt!!

det är bara fint tack:) själv då?:)

hanna

åh gud vilken fin bild!

sv: tackar! :)

mary

sv: Det låter inte alls skönt :/ stackare <3
Kramar

Linnea

Du är otroligt bra på att fotografera, din design är underbar och du är en super bra bloggare :)

Gör du länkbyten ?

Ida Edström - Östersunds näst största blogg.

jättefin bild!
sv: tack hihi! :)

Sara

Vackert!!!

Ellen

Åh, sååå fin!
sv: Visst är de ;) Nomnomnom..

Isabelle

Vilken otrolig bild! Duktig du är!! :-D

Mathilda

Gud vad fin header du har! Gjort den själv? :) Kram /Mathilda (mathildasblogg.webblogg.se)

Y A S M I N E M I N E - FASHION FOR YOUR EVERYDAY LIFE

Jag har köpt mina VS produkter av en kvinna i Solna som har massa olika hos sig om du vill kan jag berätta mer ;) 120kr styck tror jag det var :) Ajaj jag hoppas det blir bättre så snabbt som möjligt :)

LIENE

Fin bild:)

Merethe

For et utrolig nydelig bilde :-)

snie.blogg.se

underbar bild! söt :)

Amanda

Tack så mycket :)

Malin - mamma till Alice och Lowe, lillasyster i magen! <3

Men guud så underbar, super fin bild!!

Sofia

Men vilken skönhet. :) Fint!

Jonna [fotoblogg]

Såå söööt!! :D

Rebecka - Fotoblogg

Åh gud vilken sötnos!

Nathalie

Sån liten en :) vad fin bild!

Ava Miranda

nawww va söt! :D
sv: okej, men vad händer imorgon? :>

Victorias fotovärld

Vilken bra bild!

Charlotte

Så fin bild! :) Och designen är också fin!