Strul med blogg.se


Så här skulle designen nu ha sett ut men eftersom det är något fel på min blogg kan jag inte få till det. Menyn som ni ser har hoppat ner under hela bloggen vilket hade skett när jag loggade in en morgon, alltså när jag inte varit aktiv på bloggen. Jag orkar verkligen inte med allt strul, skit också. Har mejlat till blogg.se och får se vad de säger.. Just nu suger allt bara..
 
För er som undrar vad som är fel så kolla längst ned på bloggen så ser ni att menyn har lagt sig där iställe för på sidan av.. Dock om man klickar in sig på exemeplvis kommentarsidan så ser är designen precis som den ska. Har ingen aning om vad som hände medan jag låg och sov när designen fick fnatt å tog kontroll över sitt eget lilla liv.


Kommer fortsätta blogg trots detta, även om det inte alls är lika roligt..
F R I D A - M A R I A

Så himla jobbigt att det ska krångla så mycket :S

sv; Åh vad roligt att du tycker det :)

Ida Edström - Östersunds näst största blogg.

ha en bra dag :)

ida

sv: tack så mycket! :) Dem kommer från gina tricot!
kommer dock inte ihåg vad dem kosta... jag tror dem gick på 300 kr :)

Johanna

Sv: Usch då, vad jobbigt krya på dig. När det är fint väder då är det svårt att ligga inne i soffan. För min del är det sista festivaldagen idag, fullt ös. Ha en underbar dag.

LovisasMode - FotoBlogg

Det hände mig med förut...

Ulrika - Fotograf u.norman

Trist! Men det löser sig nog ska du se :)

Tack! :D

Kulan

Tycker du att det är ok att spela spel när det kommer till dejting?

Kristina Bäck

På min dator ser din design ut som på bilden iallafall.

▲ F R I D A - p h o t o g r a p h y

SV; ja de ska de bli! :D
desamma hörru! :)

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

så tråkigt att det strular:(

Svar: Ja riktigt tråkigt, och jobbigt. Har suttit å kämpat med den nya designen enbart för den gamla (trodde jag) strulade, när det i själva verket inte är något som jag har gjort eller kan ändra :(
Malin Sundin

Tess -Kervefors Foto & Media

Så trist när det knasar sådär. :( Hoppas att det löser sig. Tack för fina ord hos mig :)

Josefin Ärlevik

sv: det är bra :) Planer inför helgen? :)

Kristina Bäck

Sv: Ja, men nu när jag kollar i Chrome ser det lite annorlunda ut. Men jag kan inte sätta fingret på vad. Men i Safari ser den ut som på bilden iallafall.

Kristina Bäck

Sv: Nu ser jag att det är det felet du nämner, menyn som ska vara på sidan av bloggen är längst ner då jag kollar i Chrome. Men i Safari är den som sagt som på bilden.

Hoppas du löser det så småning om =)

Kristina Bäck

Sv: Knepigt. Men kolla i Safari om du har möjlighet, kanske ser bättre ut då. Eller så äre bara min dator =P

Elin

Det är så jobbigt när det strular!

- Det är jätte bra med mig! hur är det själv?

malinpalinmaria ᵖʰᵒᵗᵒᵍʳᵃᵖʰʸ

det är verkligen sjukt jobbigt när det krånglar :(

malinpalinmaria ᵖʰᵒᵗᵒᵍʳᵃᵖʰʸ

*svar:* ah det gör jag med :D
men nu verkar instagram vara nere :(

Johanna

Sv: Ja det är riktigt kul, men man är bra slut efter fem dagar alltså. Men vad gör man inte för att orka sista kvällen, då Rihanna kommer :)

Åh, vad jobbigt, stort krya på dig. Måste också säga att du tar fantastiska bilder. Kram

Ellen (alatariel)

Ja när man har upp kommentar sidan så ser designen perfekt ut. :) Jätte fint. :)

Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Trist när saker lever sitt eget liv.. Hoppas du lyckas lösa det! Annars så tycker jag personligen inte att det stör så mycket, men jag vet hur blogglusten försvinner när saker inte är som man vill...

SV: Ja visst var dom fina? :)

Anne

Javisst borde det!:) Kramar

LovisasMode - FotoBlogg

A det gör det verkligen! Vad tycker du om nya blogg.se?

Josefin

Även om det har blivit huller om buller så är designen väldigt fin i sig, och du tar underbara bilder!

Malin - mamma till Alice och Lowe, lillasyster i magen! <3

Men fy vad tråkigt.. Har du mejlat blogg??

Mathilda

Hej! Jag har haft exakt likadant problem. Försök att flytta content mer åt vänster för en förklaring för att menyn försvinner är att den inte får plats. Hände mig helt utan anledning men när jag testade detta så fungerade de! Hoppas det löser sig :)

moa

Förstår att det är tråkigt, känns som det vart mycket strul med det nya blogg.se Men jag tycker det nya ser fantastiskt fint ut! :)