VARNING - Min skadade tumme


Har varit med om en hel del saker med handen på 9 månader och ännu är inte resan slut. Vet inte om jag kommer bli frisk men vägen är lång så det är bara att fortsätta vandra på den.. och hålla tummarna!
BATT

herregud...hur hände detta vännen?

Edith

Oj, vad har hänt..?
SV: Jo jag mår bara bra typ, händer just nu då?? :)

Sofia

Usch då. Håller tummarna att det blir bättre snart.

R E B E C K A [ aDanceLife ]

SV; Usch då!

Hur har din dag vart annars då? ;)

Y A S M I N E M I N E - FASHION FOR YOUR EVERYDAY LIFE

aj aj aj , jag hoppas det läcker fint och allt blir bra till slut! Vad är det som hänt föresten?

Carolina

Tack så jätte mycket :D han börjar dock bli gammal nu :(

nej ursch vad hemskt att inte veta vad de är för något :( kan inte va roligt och bilderna du har lagt ut på handen ser inte roliga ut :(

Hoppas dom hittar problemet snart :( krya på dej !
kram

Hoppas

Anonym

Ja verkligen!

Herregud, stackars dig!

hanna

sv: okej, tack så mycket! :)

Sara Åkerlund

ajdå! hänt`? hoppas verkligen d blir bra!

Evelina

å fyy stackars tumme :( Va har hänt från början?

Cajsa

ja precis!

elin pelin

Oj vad är det som hänt?

Re: Ja det vore så fantastiskt. Att få bestämma själv över allt liksom :-)

Lina

Men gud! Vad har hänt?! :o

sv: hihi ;)

naima

usch, stackars dig!

nicole

sv: ja gillade dom :)
ja den har vart toppen! din med hoppas jag?

kram

nicole

Hoppas tummen din blir bättre tjejen!
håller tummarna jag med

kram

mary

sv: ååh tack :D

Vad har hänt med din hand? :( Du får krya på dig hoppas din feber försvinner <3

Isabelle

Ajajaj!!! Håller tummarna för dig!

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

aj, stackare :O

Elin

Oj, vad har hänt! Hoppas i alla fall att blir bättre :) Måste bara säga att du tar väldigt fina bilder!

Ava Miranda

aj! hoppas att den blir bättre :/

Lilyfoto (Sandra)

Vad har du gjort med tummen?

Idag ska jag fota mitt allra första bröllop :) Längtar så mycket, kommer bli en grym dag!

Vad ska du göra idag?
Kram

Moa

*Svar:* Men att fota manuellt? Vilken inställning ska kameran stå på då? M, A, S eller P? :)

Vattenstämplen hittar jag inte, men det gör inget. Har andra knep ;)

snie.blogg.se

jag säger bara... AAAAJJJ....!

Carmen Mathilde

SV: ja det är ju så..

oj vad är det som har hänt, hoppas du blir återställd.. =)

Linnea

men herregud! vad hände? :o

moufieeh

ajj, jag fick ont i min tumme när jag såg det haha! hur hände det? :o

sv; okej, jag vaknade nyss :) händer idag?
kram

Josefin

sv. Eller hur är de!

Men gud, detta såg inte bra ut!

Ellen

Ouch! :(
sv: Ja, Jason är nog min favorit faktiskt, så himla snygg! Gillar Noel också ;)

Sara Björk

Aj aj.. Håller tummarna för dig!

F R I D A - M A R I A

Ohh, ajaj! Håller tummarna för dig :)

Nemo - fotoblogg

men gumman vad har hänt! :O Det där måste ha gjort och måste göra jätte ont! Stackars lilla dig, jag håller tummarna för dig och hoppas det blir bra snart. Krya på dig! :) ♥

emma

ajfyfan! :(