I just called to say, I love you

Canon EOS 7D | Canon EF 50mm f/1.4 USM


Såg denna fina vackra sak när jag var och handlade nu ikväll. Jag tyckte att den var så snyggt dekorerad att jag bara var tvungen att köpa den.. Psst, jag gillar inte ens Coca Cola light! Haha..
Anna

Jag bor i Uppsala :} och tror jag läste att du bor i Sthlm?

Lena

SV: Bagarmossen om du vet vart det ligger.

Lena

SV: Trevligt. Fotboll eller? Vart bor du? Kanske kan åka in till stan någon dag eller skansen eller så och fotografera. Mötas halvvägs liksom :P

bex

Cola light är inte najs, men så fin burk :)

Johannas Ordsamling

De har riktigt snygg design ibland, det ska de ha cred för, Coca cola...men näe, våga vägra light! :D

E L I N F E L I C I A S

fina bilder!

bex

SV; tackar :)

så sant så sant.. haha

Cajsa

hehehe ja! :D

E L I N F E L I C I A S

- jadå, själv? :)

Johannas Ordsamling

Hahaha, det gjorde du rätt i! ;D Engångsföreteelser är okej!



Pluggar du nu, tyckte jag mig se någonstans i arkivet? :)

Cajsa

ja jag tycker de va helt okej! :D

Sarah

visst är dom =)

Helena

Tack!:)

Så många otroligt fina bilder du har på din blogg! Vad duktig du är:

felicia - fotokobran

sv; tack! :)

har din helg startat bra? :)

Sanna

SV: Ja, jag rekommenderar faktiskt filmen Älska mig igen. Den var riktigt bra och sorlig på samma gång.



Kram Sanna

E L I N F E L I C I A S

- härligt :)

emma

haha jag gillar inte ens cola, men även jag har funderat på att köpa den bara för den är fin haha :D

Oliviasphotolife

Haha vilken rolig!



SV: Att de var. :D

Märtha & Lisa

Nej, så söt Cola-flaska! Alla borde vara så fina pimpade :3