The fifithy shades triology



{ 1. Femtio nyanser av honom/Fifthy shadows of Grey 2. Femtio nyanser av mörker / Fifthy shades darker 3. Femtio nyanser av frihet / Fifthy shades freed }

  


Nu har jag blivit besatt av dessa böcker, bokstavligen besatt! Första boken (Femtio nyanser av honom / Fifthy shades of Grey) läste jag ut på två dagar ungefär. Köpte den vid 23.00 på torsdagskvällen efter träningen och läste lite grann men eftersom jag var tvungen att skriva på min tenta kunde jag inte läsa ut den på en gång så egentligen kan man säga att jag läste ut den under lördagen när jag åkte med A-laget till Örebro för handbollsmatch och gjorde debut. Hursomhelst, på söndagen efter min fotbollsträningen åkte jag och köpte uppföljaren (Femtio nyanser av mörker / Fifthy shades darker) och det här var helt klart min favorit hittills. Här är det så mycket mer än bara sex. Jag började läsa runt 20 på kvällen och jag sträckt läste tills jag var klar med hela boken nämligen 06.30 på måndags morgonen haha. I want my own Mr Christian Grey! ;}  Nu när jag inte har den tredje boken, som inte kommer ut på svenska först i januari 2013, kliar det i mina fingrar och läste ut den andra boken ytterligare en gång igår haha.
 
Gick in på cdon igår och beställde hela triologin på engelska. JAG MÅSTE LÄSA NU! Besatt? Jag? Nej inte alls haha! Loggade in på sidan idag och såg att "varorna packas", blev nästan arg och besviken för jag vill verkligen läsa skiten nu. Snarare.. måste läsa nu! Herregud, vad har dessa böcker gjort med mig?!
Bok
Ellen (alatariel)

Låter som en riktigt bra serie! :)

Svar: Det är en grym triologi! Har du inte läst dem? :)
Malin Sundin

Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Vilka otroligt snygga böcker! Men vad handlar dom om? :)

Svar: Det är svårt att förklara, kärleksbok med en sjuk tvist haha. det är typ så jag kan förklara :) ÄLSKAR DEM :D
Malin Sundin

Eddie och barnen på Bristol Academy

Fantastiska böcker! Bästa jag läst på jag vet inte hur länge! Anna

Svar: Ja otroligt bra böcker! Och tvåan är bättre än ettan. Trean är bättre än tvåan. Vilket är inte så vanligt :)
Malin Sundin

Louise

Åh, Christian, Christian, Christian.. Jag undrar jag vart vi ska hitta vår egna Christian Grey :)

Svar: eller hur! om vi någonsin kommer göra det ;)
Malin Sundin

Emma

Håller med dig där helt och hållet! Läste ut de första två för snart en månad sen, och suktat sen dess efter den tredje som snart kommer ut (hoppas jag!!)

Svar: Så sjukt bra :D Har precis köpt den tredje boken på svenska, fast har redan läst ut den på engelska ;D
Malin Sundin

Trees, mamma i London

haha låter rätt så underbart! Jag började läsa men har bara kommit till att dom sett honom på supermarket :) Antar att jag måste fortsätta vidare :D

Svar: Åh det måste du veeeeerkligen :))
Malin Sundin