Sara Björk

Vackert!

Nelly

Vilken fin bild! :)

Marita

Det bildet var kjempefint! :)

Cajsa

länge sen jag va in och sa hej till dig nu. ville bara göra det. :)

tänkte fråga dig en sak också.... Jag har ju fått ett pris av dig på dina fotograferingar men tänkte höra hur mycket du tar för att fota en föreställning om du får fribiljett till själva föreställningen samt en gratis fika i pausen och ev. komma bakstage och fota lite? Det med backstage kan jag inte lova men det är inte så mycket att se heller där då det inte är kändisar, det är min klass...xD vi har nämligen en föreställning i vår och jag skulle vilja ha den dokumenterad. Fint dokumenterad. Kan ju ge kameran till mamma och pappa men hur bra bilder blir det liksom!? de vet knappt hur de sätter på kameran..xD

Marie

Fin bild

Ellen (alatariel)

Älskar denna bild!

C - trebarns mamman i Spanien!

Love it! Regndroppar är såååå fina <3

Felicia Andreasson

Fin bild!! :D

Annika

Jätte fin bild :D

emma

nästan lika fin som bilderna jag köpte från dej ;) de hänger på väggen nu, blev sjukt fint... :) hoppas allt är bra med dej!

Svar: Åh skulle vilja se hur det blev :D
Malin Sundin

Victorias fotovärld

Vilken vacker bild!

Madde

vilken otroligt vacker bild:D

Emma

Underbart fin bild! :}