Benny & Fanny



{ Ett stort grattis till Benny & Fanny som idag blev man och fru }

Idag var jag iväg på bröllopsfotografering i Ulrikdals Slottspark och fotade brudparet Benny och Fanny. Ett sånt otroligt vackert par! Måste även säga att Fanny var otroligt vacker i sin brudklänning och verkligen sken av glädje :) Önskar dem all lycka  
 
Dessutom fick jag med mig en assisten idag som var Felicia och var super duktigt. Med tanke på det dåliga vädret var det tur att jag fick hjälp för annars vet jag inte hur dagen hade slutat. Super tack fina!
Bröllop
ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

åh vad fina bilder! :D

Lilly (Sandra)

Mysig blogg och fina bilder ♥

Allt bra med dig?
Kram

Svar: allt är bara bra med mig, med dig?
Malin Sundin

Annika

Fina bilder :)

Svar: Tack snälla :)
Malin Sundin

Sara Björk

jättefina bilder!!

Svar: Tack fina du!
Malin Sundin

Frida

Fina bilder!
Jag vet inte om du minns mig Malin. :) För något år sedan skrev du ett inlägg om att du gärna ville leta upp någon att fota, jag visade mitt intresse genom att kommentera.
Vi båda har haft fullt upp och det har runnit ut i sanden. Men det är aldrig försent! Skulle du vilja mötas? :)

Med vänlig hälsning, Frida

Svar: Hej Frida! Jo det är klart jag minns dig :) Det skulle vi nog kunna ordna, har lite mycket fortfarande men vad gör du om vardagarna? skola? jobb?
Malin Sundin

Cajsa FOTO

Det var gott och vilka vackra bilder :D

Vill du följa mig via bloglovin? :)

Om du inte lagt en röst. lägg rösten på nr3. Vill så gärna vinna :)
http://michanscorner.blogg.se/2012/september/finalisterna.html#comment

Svar: Tack så mycket :)
Malin Sundin

Emilia- Foto och Reseblogg

Sv: tack! det var det verkligen :-D

Ulrika - Fotograf u.norman

Så fina bilder :)

Hehe, Ekotemplet närmare bestämt :) Bilderna är från fototräffen :)

Ellen (alatariel)

Härliga bilder! Sv: Tack så jätte mycket! ♥

moufieeh

fina bilder! :D

sv; hihi ja :D

Svar: tack så mycket :)
Malin Sundin

anna

vackra bilder :)

sv: ja australien verka coolt!

Svar: tack snälla :)
Malin Sundin

Johanna

oh fint!

Svar: tackar :)
Malin Sundin

Lena

Vackra bilder! :D

Svar: Man tackar man tackar :)
Malin Sundin

MLiSAN

Vackra bilder!!

Sofia Sandin

sv. kung:)

Sara Ekman

Vackra :)

Marita

Aw, så nydelige bilder!

Svar: Tack snälla :)
Malin Sundin

It's just moi!

fan vad grym du är!

Svar: Tack så mycket :) Det värmde!
Malin Sundin

karin

Hehe jo, jag hoppas det. Blir iallafall en i gänget med iPhone :P

Grattis till dem!

bookofems.blogg.se

superfina bilder! :D

Svar: tack snälla rara :)
Malin Sundin

Ninni - Foto & Vardag

ååh måste ha varit hur kul som helst =) Roligt att se andra fyllas med glädje :) jättefina bilder

Svar: Ja det var verkligen super mys!
Malin Sundin

Linnea

så så fina bilder!

Svar: tack raring! :)
Malin Sundin