Olivia

sååå fina

Carro - trebarns mamman på Gran Canaria!

Tack hjärtat!
Ja det är det :D

Olivia - drömmen mot att bli fotograf

åh va snygga skal!

sv: hihi, aw nu är jag iallafall tillbaka på bloggen igen :D
kramis♥

Linnea

SÅ FINAAAAAA!

Ronja Jansson

Svar; ååh va kul, har du kollat på de ännu då? :D

J O Y ▲

Åh så fina skal!

Carro - trebarns mamman på Gran Canaria!

viiiist! :) Smsa bild på bikini överdelen, jag hittade inte den men är osäker på om jag minns hur den ser ut :$ <3

Natalie Salazar

snygga :D

F R I D A - M A R I A

Åhh, så himla läckra!

elin stridh

ahha fna du ska ju handla hos mig :D

Svar: såg ett skal jag gillade där, kanske köper där när jag får pengar :D
Malin Sundin

elin stridh

hojta bara slänger i din låda frakfritt ;)

Svar: uhlala vilken lyx :D
Malin Sundin

elin stridh

haha ja express leverans liksom ;)

Svar: haha eller hur, galet bra ;)
Malin Sundin

Sara - Hold on be strong

Snygga!!
Sv: visst!! :)
kram

Maja Kapanen

Så snygga åå vill också ha!