sjukhus

    
iPhone4 + Instagram | follow: msundin

Har inte bloggat på ett tag vilka har flera orsaker! Men det mest aktuella är på grund av min galla som ställer till dig helt enkelt. Har inte ätit ordentligt sen före min handbollsträning i måndags kväll, så snart tre hela dygn utan knappt vatten eller mat. Tvingade mig till skolan idag och kände mig helt svimfärdig, kanske inte så konstigt när kroppen inte har någon energi överhuvudtaget. Så det vart att ringa sjukvärdsupplysningen som sa "åk in direkt" så det var bara att åka raka vägen till akuten, där tog det blodprovet och blodtryck, sen fick jag vänta. En timma senare kom läkarn, som var gryyyyym, och det hela slutade med att jag har en infektion i kroppen. Hon ville att jag skulle ligga kvar över natten men skickade istället hem mig med en del medicin som jag nu proppat i mig och sen mat på det, så nu har jag lite mat och vätska i kroppen. Men även smärta. Så imorgon ska jag tillbaka till akuten för ultraljud, sen har jag tur får jag åka hem.. Annars väntar antingen operation alt. att jag blir inlagd för antibiotika behandling. Håll tummarna på att jag får åka hem 
Angus

Åh nej! Krya på dig!!

Ellen (alatariel)

Ush vad tråkigt! Hoppas allt blir bra snart! :)

Olivia Magnusson

uscha,krya på dig och hooppas allt gick bra!
styrkekramar till dig ♥