glittery shoes


Jessica Simpson Devin Pump från Ebay för 498:-

Glitter och glamor. De som känner mig vet att jag älskar allt som glittrar! När det kommer till örhängen så är jag helt såld på att köpa det par som glittrar mest, alltid. Vill gör att detta inte blir nått chockerande när jag säger att jag verkligen vill ha dessa snyggingar! GE MIG! Vad tycker ni?


PS! Återigen kan jag inte kommentera/svara på kommentarer, suck!
Lowa

Svar: tack och ja det var supergott eller det är! :)
Tack för du svarade, det fungerade! Kram :)

Cassandra Lagermark

Jätte snygga! :D Skulle vilja ha dem mer i blått dock ;D

Michaela Magnusson

Dem var coola!

Wilma

Fin blogg! :)

benedit ♥

gud så snygga! :D

sv; tack så mycket! :) okej, jag har varit med en kompis och sen på stan :) allt bra?
kram

Olympia Thurfjell

Riktigt balla!
Kika gärna in hos mig!

bella

det var det! :D

snygga!

Alicia F

åh på ebay kan man ju hitta de mest fantastiska och originella saker! gud vilka häftiga skor

Linnéa

Oj oj oj, ge mig(!) dom var riktigt snygga <3

Olivia

Sv; Aarå :P

FlizanLizan

sv: hehe tack :D

LORISSA LOVEBOMB

sv: Samma här, men som student är man ju inte precis stenrik.

evelina

super fin blogg! :)

frida

Riktigt balla!:D
sv:Ja var så mumsigt!!:D

Emma

Super snygga!

Malin Aurora

Åh galet tjusiga!

anna

åh tackar :)

Felicia

snygga!
sv: jaa:D

Carro - en emo/scene bloggerska

Sv; Visst är det! :D Kramisar Carro

ida

Sv. Ja, allt bra med dig? Kram! :)

Marie

Snygga bilder. Samt jag kan inte heller svara på kommentarer, för de kommer ej fram så ni ser

RockBarbie

jaa. Hm jag vill också tatuera mig igen :P Man blir ju typ beroende

B R O W N S U G A R

Läckra!

Dragana

Grymt snygga!! :D

Olivia Magnusson

läckra :D

sv: hihi,jag med :D
kramis♥

Anonym

Jadu det var allt gott!

Saga

Glömde skriva namn på förra kommentaren med det var jag!

Amanda

Åh så fina!:-)

Kajsa Johansson

Vilka läckra skor! :)

Y A S M I N E

Snygga! Gillar färgblandningen

Elin

Sv. Tack så jättemycket!

Hanna Hussein

Hejsan, Just nu så har jag som någon liten "tävling" på min blogg, du ska alltså kommentera din bloggadress och så väljer jag ut den bästa bloggen imorgon bitti, Det är bara att gå in och kommentera, vem vet? Din blogg kanske blir vald.

Sophie - foto & livsstilsbloggare i Karlstad!

Visst var det :)

Men hallå de där får gärna flytta in i min garderob :O

Tråkigt att du inte kan svara på kommentarer har du kontaktat blogg.se? Om du vill svara skickade jag med min mejl :)

✪ Tessie

Fina skor! :)
Sv; Tack så mycket, älskar den också. Tagen på "mitt" lilla paradis här i Hälsingland. Där jag är uppväxt!

frida

Riktigt snygg blogg!!

Ellen (alatariel)

Himla snygga skor!