vilken färg?



Funderar på att köpa den här väska men kan inte välja vilken färg. Just nu lutar det mot den bruna faktiskt men är inte säker! Väskan är från ebay, som vanligt haha, å skulle gå på cirka 300:- för både väskan och frakt. Men nu skulle jag behöva er åsikt igen, vilken färg tycker du att jag ska köpa?

Riktigt ledsen över strulet med kommentarerna, kom igen blogg.se!
Kan fortfarande inte svara på era kommentarer..
Rebecca

den vita! :)

Emma Forsberg

Den rosa! Riktigt snygg! :D

Julia

Jag skulle slått till på den bruna jag! :)

sv: Himla kul för dig att minskat så många storlekar! Måste själv gå ner i vikt, men det går trögt! Såg att du satt upp mål, att innan maj skulle du köpa en tröja i S för att få tatuera dig, måste börja göra samma sak. Just nu unnar jag mig för mycket ändå, utan att ha lyckats med målen. Får jag fråga hur du har gått ner i vikt? Bara träning och ändrad kost eller? :)

❤ w i l m a ❤

sv: tusen tack och detsamma! :)

yasmine modell mamma och fru

hade nog valt bruna eller den vita.
kanske ta båda hehe.

Emma

den i mitten :)

jättefina bilder du tar! :)

Samantha

Snygg i alla färger men tycker den längst till vänster skulle vara skitsnygg till våren! :D

Rania

SV: I know right!? he's beyond adorable!

Bella

Jag tycker du ska satsa på den bruna!

Denise Wallin

Tack, sötnos!

Sjukt snygga väskor!! Fast kan inte bestämma mig för vilken färg som är snyggast tyvärr, haha :S

Kram!

Emmaholm.se

Tycker den vita var grymt snygg, men det var alla andra också!

mary

vit :D

Sara

Jag tycker dem två till vänster var snyggast! :)

Molly Bergström - UPPSALA

Ja absolut asbra hihi :D läget?

Maolion

Sv: Tack så mycket :)
Hur är det med dig idag då? :D

Shania

Jättefin blogg! Tycker du ska ta den ljusa väskan då den passar inför våren också! Kika gärna in min blogg och skiv lite önskeinlägg häär --> http://shaaniaa.blogg.se/2013/march/onskeinlagg.html#comment skulle vara jättesnällt! Kram

Marika

Sv: Ja precis, gillar den första faktiskt :)

bella

den bruna i mitten! :)

Juliaa

Det är ju en smaksak men den till vänster (ljusa) var väldigt fin!
sv: ja :D

KarinHannaIsabelle-

Jag skulle nog välja mitten till höst och den till vänster till våren :)

sv: Tack! :D

sofia - vardag&foto

Väldigt snygga väskor ! :)

ERIKA ENROTH

Tack så mycket! =)

aliengirl- art is my life

Jag gillar mer den ljusbruna & mörkbruna. För om man väljer vit så blir det lätt en ful fläck. :)

Johanna Fåglund - Fotograf & Makeup-artist

Sv: Tack :))
Jag gillar nog den ljusa väskan mest :P

l i n n

Den bruna!!

Dragana

Den i mitten och den längst till höger är snyggast! Särskilt nu till våren och sommaren! :)

Aida

Den beiga!! (den ljusaste alltså)

leavanny.blogg.se

Den vita är snyggast :)


Jag har också problem med att kommentera. Om du har möjlighet att testa byta internetanslutning, det börjar alltid funka för mig då jag byter anslutning.

Kaffehörnan

Helt klart den i mitten. Hade du varit mörkhårig skulle du tagit den vita . Du är bra på många sätt
Gör en bra blogg
Du är kreativ
Du har ett fint ansikte, de lyser

Svar: tack snälla för dina fina ord!
Malin Sundin

Johanna Fåglund - Fotograf & Makeup-artist

Sv: Okej :)) Den är riktigt fin den också.

Matilda

Den i mitten :)

Felicia Andreasson

Den bruna var riktigt snygg! :D

Sanna

Tycker den bruna var finast :)

Sjukt fin blogg ♥ :)

Nathalie

Den bruna är jättefin men den rosa passar ju in till vårens pasteller. Beslutsångest!

Y A S M I N E

re: Visst är dom, och så billiga också. Priset gör dom nästan ännu finare, haha!

Elina

Men guuuud vad snygga! Den bruna var snyggast tycker jag, vill också ha den!! Hur mycket kostar den?? :) Kram!

Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Jag skulle nog ha valt den ljusa, eller den i mitten :)

SV: Ja verkligen hur god som helst! :)

Ellen (alatariel)

Tycker absolut den bruna. Skulle passa till precis allt. ;)

Siri

den till vänster tycker jag :)