vinn en fjärrkontroll

Andersson SLR fjärrkontroll till Canon till ett värde av 149:-

Tävlar härmed ut denna fjärrkontroll som jag köpte häromdagen. Anledningen till att jag ska tävla ut den är att när jag tog ut bruksanvisningen står det att den inte fungerar till min kamera, Canon Eos 7D, trots att det stod att den skulle fungera på återförsäljarens hemsida. Har öppnat förpackningen och läst burksanvisningen men utöver det har jag inte använt produkten. Fjärrkontrollen är fortfarande oöppnad i sin förpackning. 

Fjärrkontrollen fungerar till dessa
Canon: 60D, 300D, 350D, 400D, 450D, 500D, 550D & 600D
Nikon: D80, D70S, D70, D60, D50, D40, D40X, D3000, D3100, D5000, D5100, D7000
Sony: a230, a330, a380, a500, a550, a700, a850, a900

Tävlingsregler: för att delta i tävlingen ska du kommentera i kommentarsfältet där du skriver att du deltar i tävlingen! Glöm inte att skriva din mejladress! Sista anmälningsdag är söndagen den 7 april.

Lycka till
Ida Edström - Östersunds näst största blogg.♛

Jag är jättegärna med!! :)

Malin Maria Johansson

Åh jag vill verkligen gärna vinna en sån där, det vore perfekt att ta egobilder!! :D

moufieeh

JAG ÄR MED! :D

sv; härligt, det är toppen med mig :)
några planer för idag?
kram

EMMAWHO

Damn, I'm in! :)

Maja

Åh vad bra! Min har precis gått söner och jag behöver en ny!
Jag är gärna med i tävlingen! :)

Nicole

sant :)

Anna Röd - Nörd & Filmskapare

Ååååh awesome!!!! Denna skulle vara så jäkla bra för mig att vinna för vill kunna ta fler bilder till mig till min blogg ^^!! Jag är ju inte med på några familjebilder heller eftersom att jag tar alla bilder xD!! Vore så bra <33 Sen fyller jag år imorrn ;D hohoho men anyway jag är med! Har en Canon 600D

JB - fotoblogg

Åh, jag är med! :D

Malin Maria Johansson

*svar:* Tack, hoppas verkligen att jag vinner :D

angelica

Jag är med! Jag har en men det är verkligen dåååålig och skulle behöva en ny som kanske är bättre hehe :D

sv: åh, förstår det men vad kul att du bokat in två spinningpass! Hoppas det går bra och att din knä är bra! :D

Carro - trebarns mamman på Gran Canaria!

Jag också!!

Åh va trist att den inte funkade till din! Jag sitter också med en som inte funkar till min (nya) nu.. ❤

Svar: ❤ ❤ ❤
Malin Sundin

Elin

Är du säker på att den fungerar till nikon d3100?

H A N N A ❤

Sv: Ja verkligen!
Allt bra med dig idag då? :)

emma

jag är mycket gärna med och tävlar :)

ELSA

Svar: Visst är dom, men vilken är finast?

Saga

Sv: Oh jo! Visst är den vacker, jag förstår att du var beroende av den! ♥
Kram!

Sara Björk

Åhh jag har varit på väg flera gånger att beställa en, just för att börja öva lite på självporträtt och lite mer avancerade bilder, men så blir det aldrig av.
Jag är lätt med och tävlar om denna, hoppas kunna knäppa av lite bilder med både mig & Molly på då =)

Emmaholm.se

Jag är gärna med :)

Angus

Åh vill ha!! Jag är med! :)

charlie

Fin blogg :)

❤ w i l m a ❤

Jag är helt klart med! ❤

Samantha

Jag är med! :D

Elin

Okej, för jag har letat efter en som fungerar men eftersom nikon d3100 inte har någon IR-mottagare så burkar dom inte fungera.

l i n n

Åh, jag är med!!

Michaela

Jag är gärna med och tävlar då jag tänkt att köpa en sådan så det skulle vara skönt att spara in de pengarna ist då jag behöver de till bal och student som närmar sig.
mailadress: [email protected]

Sanna

Jag är med :)
[email protected]

Skulle vara sjukt bra att vinna, önskat mig en fjärrutlösare nu jättelänge för att kunna ta bra portträtt och så, som jag behöver flera av :)
Kram

Johanna

Jag är med!:)

rebecca

Jag vill vara med!:)

Sofia

Jag är med! :D

Mathilda

jag är med! :)

Matilda

Jag är gärna med! Alltid så jobbigt att springa fram och tillbaka när man tar ego pics. + Vore en perfekt födelsedagspresent också, fyller år 8:e :)

molly Askefjord

Jag är med! :)

Malin

åh jag är med!! :D

Ida

Jag är med:)

julia

åh vad kul, vill verkligen vinna detta!!:D

Kristin

Jag är med:)