Barnrums inspiration


 { Inspo från pinterest / kollage av mig 

Det är så spännande att vi ska senare fixa iordning vårt barnrum längre fram. Jag vill inreda det på hur många olika sätt, och det är lite beroende på vilket kön vår lilla krabat har. Det kommer inte skrika i antingen rosa eller blått, men jag vill ha några små detaljer som kan visa om det är en flicka eller pojke vi ska ha. Spjälsängen har jag och min sambo bestämt att han ska snickra ihop för vi tycker det skulle vara kul med en unik spjälsäng som ingen annan har. Åh det är en sån spännande tid framför oss, jag och min prins. Han som är mitt allt 
Malin Hellsén

Ååh 😍😍😍😍😍😍😍😍 så spännande.

Amanda Westberg

Gud så fint!

Sara Ekman

Men åh så fint!

Sandra

Finns så mycket inspiration att få till barnrummet :) har också kollat runt lite på olika sidor. Vill inte heller att barnrummet ska skrika av någon viss färg men någon detalj vill man ju ha som visar vad det är för kön :)

Svar: Ja men eller hur :) Ska ni kolla efter vad det är för kön?
Malin Sundin

Tilda Barkselius

Men gud så fint!

Marie

Ohh så fiiint

eva linah

men så fint! <3

annelie

så fina bilder

Kattis

Verkligen spännande, blir intressant att se hur ni väljer att inreda sen!☺

Kattis

Verkligen spännande, blir intressant att se hur ni inreder sen!☺

ajlimullersandvik.blogg.se

Kul, hoppas att ni blir nöjda med rumprojektet!

Tuva Björnwall

Åh vad spännande!!

Natalia

Så roligt o spännande :D

Moa

Vad fint!

Diana

Underbar inspo :) kram Diana

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh så söta inspirationsbilder!

Annie

Fint med vitt! ;)

Matilda Berlin

Men åhhh så fint! Ser fram emot att se hur det blir =) Kram

Linda

Wow så fint!

NICOLE

Såå fina inspo-bilder :) längtar tills jag ska inreda ett barnrum :D

Dixi Wonderland

Jag sitter också inne på pinterest och letar inspo. Dock letar jag efter mönster till tröjan jag ska sticka :P

Nathalie Tegelstam

Så himla fint!! :)

Bea

Åh så kul att få inreda!!

Jennie

Vilka dröm barnrum alltså =)