Mango Mania



Naked Juice Bar - Mango Mania


Måste vara en av de absolut bästa dryckerna, någonsin. Totalt förälskad! För er som undrar vad det här är för något så ska jag berätta för er att det är en slags smoothie. Det finns stort urval att välja bland och Mango Mania(!) är min oslagbara favorit. Jordgubb, chocklad och mango mfl är de smaker du kan välja bland. Just denna köpte jag i SKHLM i Stockholm och vet inte om det finns i någon annan stad? Finns det så gå och köp, nu!
angelica; photo&FASHION ♥

oke, det är bra :D ny header?

J A R I N A » foto

Svar: Tack, så glad jag blir! :)

alexandra | fotoblogg

sv; tack :)

Anonym

sv; Tack :) Trevlig helg :) Kram

Cami

taaack! :)

gud vad det ser gott ut!

Anonym

har inte sätt i Gbg ännu ;D Härliga bilder!

ajka

Fin bild, gillar färgkombinationen : lila & grön :)

daniella

Hej jag är tillbaka igen och ska börja blogga bättre! Allt bra ?? :D

Felicia

mmmmmm, gud så gott!!!



PUSS

moaffoto

SV: Tack! :)

Varsegod!

angelica

sv taack! :)

IDAWA

sv: Ingen orsak! Hoppas allt är bra med dig också :)

Ha en fortsatt bra dag!

Frida Eriksson

Har precis öppnat i Uppsala i alla fall.

Man kanske ska testa då? (:

Lotta Svensson

SV: Tack! :)

Frida

Jag köpte också en sån i veckan, för första gången. Försvinnande god! Mamma kom hem med en sån idag igen, gissa om jag blev glad. Hehe! Men det är säkert enkelt att slå ihop en egen hemma.

Anna med A

Åh, den är så god!