Marie

Ohh så bedårande =D

Sara

Vackert!!

Merethe Kristiansen

For et nyydelig og naturlig portrett av en søt liten gutt :) Kjempefint bilde og redigering!

Ulrika - Fotograf u.norman

Vilken sötnos! :)

alexandra

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?



(Ber om ursäkt ifall du inte gillar sånna här kommentarer!)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Tack så mycket! :)

Ska du säga, fy vilken fin bild!



Åhh, det hoppa jag verkligen! :)

Marie

Ohh underbar bild



Men ohhh tack så mycket =O)

Marie

Näeee din är ju så fin =D, men vet hur det är man tröttnar rätt snabbt tyvärr, får se då jag tröttnar på denna, hehe

Louise |

Haha ja, så söt ju :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Det förstår jag!! :)



Men du får så fint ljus och har iaf ett bra ställe på att fota! :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: men jag vill helst vara inomhus när jag fotar typ som den här bilden! :) älskar ljuset och ingen ful bakrund! :)

Marie

Men man känner ju så för man kollar ju mest på sin egen blogg så. Så andra hinner ju inte tröttna på ens design



kramar

M

Vilken söt en!