julia [fotoblogg]

fint

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Kul att du träffade henne! :D superfin bild!

Cajsa

åh va fin bild på beatrice du fick!! :D

Emelie

Viiilken fin bild :)

i ♥ p h o t o - Tilda

Du är grym på att fota! :D

Svar: Tack snälla du! :)
Malin Sundin

Rebecca - Min Fotoblogg

men herre gu va mycket fina kort de va här då! älskar ljuset i bilderna! superduktig!

Svar: tack sötnos!
Malin Sundin

Rebecca - Min Fotoblogg

Åhh så sjukt mycket fina bilder här!! Älskar ljuset i dem! Superduktig!

Förlåt om jag råka posta 2 ggr blogg.se krånglar med mig :(

Sofia

Tänkte tipsa dig om en liten fototävling som jag håller i just nu på min blogg... skulle vara kul att se vilken bild du skulle välja att tävla med bland alla hundratals fina bilder du redan har tagit :)

Anna Lovisa

Vacker bild! :)

BATT

känner ni varandra? :))

Svar: Haha ja genom bloggen :)
Malin Sundin

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Åhhh, tack så mycket! :D

Fanny

Så fin bild!

love skullcandy ♥

sjukt fin bild på bea! :)

Christina

Jättefin bild!!

Johanna

Vilken otroligt vacker bild! Vad är det för typ av objektiv (tex tele?)? Skulle vara tacksam för svar!

Svar: Tack snälla du! Jag fotar med Canon EF 50/1.4 USM :)
Malin Sundin

Johanna

Vilken otroligt vacker bild! Vad är det för typ av objektiv (tex tele?)? Skulle vara tacksam för svar!

Sara Åkerlund

vad fin bild!

emma - hobbyfotograf i Malmö

åh så fin bild! Hur får du ögonen så skarpa? Är det redigering eller inställning på kameran?

Svar: Tack så mycket! Måste nog säga att det är inställningen på kameran som gör dem så skarpa, har inte gjort något särskilt med ögonen :) kram
Malin Sundin

Elisabeth - Fotoblogg

Jätte fina bilder!

Ellen (alatariel)

Underbar bild, ljuset är såå vackert! :)

♡ Mirre - Min vardag i foto

Ohh fin bild =D

Ulrika - Fotograf u.norman

Tack, jag har haft två underbara veckor :) Hoppas att du också hade det bra här nere :)

Fin bild!

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vad fin hon blev på bilden:)

Beatrice Jakobsson (foto)

Älskar bilden, vill se flera bilder och kunna göra en header snart! :D puuussssss!

Beatrice Jakobsson (foto)

Lust att skicka över någon bild? :)