Anonym

sv: Tack! :) Jasså? Någon som redan vill ha dig? ;) Det kommer gå sjukt fort. Man kan inte fatta att man är färdig nu. haha!



Låter mysigt. Jag ska iaf komma till Stockholm efter sommaren på fototräff. I sommar ska jag försöka jobba så mkt som möjligt. Behöver pengarna! Titta när pojkvännen spelar SM i Boule :)

Kram

mary

åååh vad gott :) fina bilder :)

Marie

Ohh Yumm här med =D

Sara

Mums vad läskande =)

Ellen (alatariel)

Måste säga att vattenmelonen ser riktigt god ut på den här bilden. Annars är jag inte så förtjust i vattenmelon. :)

Sv: Tack så mycket. ;)

Amanda

SV: Okej! Min med.. :/

Vad gör du? :)

anna

ah ne men ja trivdes inte riktigt i skolan där så ja valde distans :) ja är klar med kursen på måndag nu, de va en kort kurs me start redan i mars :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Skönt att höra :D

LIENE

Tack:D



Så bra bilder! älskar vattenmelon.

LIENE

Tack:D



Så bra bilder! älskar vattenmelon.

Anonym

Tack:D



Så bra bilder! älskar vattenmelon.



/lienes.blogg.se

Anonym

sv: Tack! :D jo jordgubbarna var riktigt goda!



Åh, härligt gott det ser ut!

Ida Lindborg

Åh mums och fina bilder!



Sv: åh tack :D

Ida Lindborg

jjag som skrev förra :)

Maria - mamma till Liam ☆

superfin!



förresten, ska vi kanske ta en ny fotografering som vi tänkte ta när jag var gravid. fast att du istället fotar liam? :)

EVELINA

sv: tack!



gott med vattenmelon :D

Lina S

Fint!

Clara

Åh vilken fin blogg du har! Alla bilder är helt awesome grymma!! :D

Linnea - Livet som hobbyfotograf

Härliga bilderna blev med de fina färgerna i busken bakom! =)