Gamla bilder, ny tvist!



{ Riga, Lettland › 2010 }

Här har vi återigen lite gamla bilder från resan till Riga som jag redigerat i photoshop på ett helt nytt sätt. Har använt mig av en såkallad action samt en "bokeh"-effekt. Har förälskat mig en aning i vintage-style bilder vilket beror på den kommande bröllopsfotograferingen jag ska ha om några veckor. Platsen för fotograferingen är en idyllisk slottspark med otrolig natur vilket är en perfekt plats för ett brudpar att fotas i. Kanske dags att börja spana runt på flickr för lite inspirationsbilder inför fotograferingen :) Är galet peppad och det kommer bli grymt..
Redigeringstips
Moa

Super fina bilder :)

Svar: tack snälla rara :)
Malin Sundin

Evve-Normal is boring!

Sv: ja den e mycket praktisk :D

Svar: förstår det :)
Malin Sundin

Carro

Wow vilka vackra byggnader!

Svar: Ja det var jätte fint inne vid "Gamla Stan" i Riga :)
Malin Sundin

Erle

fine bilder :D

Svar: Tack så mycket :)
Malin Sundin

Zinja

Vilka fin bilder ;D

svar: det gör jag :D

Svar: tack själv :)
Malin Sundin

Sara Ekman

Fina bilder :)

Svar: Tack raring :)
Malin Sundin

Anna

Jag tycker det är skitjobbigt med redigering och hur man ska göra, det finns ju så många sätt att göra på att man blir alldeles rådvill, jag kan inte nicha mig! Känner mig jätte spretig...

Svar: Äsch stressa inte :) Förr eller senare hittar du ett sätt som kommer att passa dig, och vem vet sen kanske du tröttnar på det och ändrar dig ytterligare :)
Malin Sundin

Ellen (alatariel)

Wow vilka fina bilder, och redigeringen är verkligen jätte snygg! Sv: tack så mycket! ♥

Svar: tack söta :)
Malin Sundin

Emma Härnqvist

så vackert!

Svar: ja visst är de :)
Malin Sundin

MADDISENJ

Ja jag är helt fast i pretty little liars nu :p Som tur är har jag inte kommit så långt utan är fortfarande på säsong 1 så jag har mycket kvar :)

Svar: åh skönt att ha 2 säsonger kvar av PLL :) önskar jag också hade det haha!
Malin Sundin

anna

ja då är vi två :D!

Sofia

Så fint! :)

Svar: Tack snälla du :)
Malin Sundin

juliette [fotoblogg]

Åh så fint!

sv: Tack så mycket :D

Svar: tack så mycket :)
Malin Sundin

Eriica

Jätte fina bilder! :)

Svar: Tack snälla du :)
Malin Sundin

ANGELICA.BLOGG.SE

Åh så härliga bilder :D

Svar: hihi tack sötnos!
Malin Sundin

kiwiberries

så fina bilder!

Svar: tack snälla du :)
Malin Sundin

LINNEA

som fan :D

Sara Björk

Superfina bilder!

Svar: Tack Sara :)
Malin Sundin

Jaquline - jmphoto.webblogg.se♥

sv: tack!
Super fin header! :D

Svar: tack snälla :)
Malin Sundin

SOFIA

sv: Tack så mycket!

De där bilderna är sjukt fina :)

Svar: Tack Sofia :)
Malin Sundin

louise

Sv: Tacktack! Skulle vara urgulligt om du hade viljat lämna en kommentar och säga vad du tycker om min senaste ''ouifit'' som jag gjort :)

ELIN - fashion. photos. inspiration. style

fint"!

Svar: tack snälla :)
Malin Sundin

Clara Ringqvist

Så vackra bilder och solnedgågen här nedan var otroligt fin!
Tack snälla!

Svar: tack själv :)
Malin Sundin

Cajsa FOTO

Tjusiga bilder :)

Svar: tack så mycket :)
Malin Sundin

karin

Så mysigt det ser ut!

Svar: det var jätte mysigt där :)
Malin Sundin

undefined

härlig redigering! gillar ljuset :)

Svar: Håller med, gillar verkligen ljuset :) hihi
Malin Sundin

Ninni - Foto & Vardag

Jättehärliga bilder, härligt ljus det blev =)

Svar: Ja gillar verkligen ljuset :)
Malin Sundin

Elsa♥

Fina bilder!

Svar: tack snälla du :)
Malin Sundin

Michaila - I can do anything with the right shoes!

Jätte fina bilder! Vad är action och den där effekten för något?? :)

Svar: Action är ett verktyg som underlättar redigeringen, du trycker på en "knapp" i photoshop så redigerar action'en bilden åt dig typ! sen får man alltid fixa lite extra på sidan om efteråt :) kolla här, http://browse.deviantart.com/resources/applications/psactions/?order=9
Malin Sundin

☆ ¸. • * ¨ * • ☆ Ying ☆ ¸. • * ¨ * • ☆

Önskar dig en trevlig dag :] Kram!

Svar: tack å detsamma :)
Malin Sundin

Linnea

Har du något inlägg om din kamerautrustning ? :D

kram!

Svar: Jag hade det förut men måste ha råkat ta bort det, ska fixa ett snart :)
Malin Sundin

Linnéa

Oj vad häftigt det blev! Ska jag prova när jag har fotoshop!

Svar: Det gör du rätt i :)
Malin Sundin

tinabanck.blogg.se

Snyggt! Finns den action du användt dig av på dessa bilder att ladda ner någonstans? :)

Svar: Absolut, på deviantArt :) Sök på google!
Malin Sundin

tinabanck.blogg.se

Okej! :) Ja jag brukar ladda ner från DA, menade om du hade den exakta länken eller namnet på själva actionen. :} Trevlig helg!

Svar: Aha, nej tyvärr har jag nog inte det :(
Malin Sundin