Dagens enkla lunch


När man känner sig helt orkeslös pga gravidillamående lära man sig uppskatta maträtter som reder sig själva, exempelvis just potatisbullar. Eftersom jag fortfarande jobbar 75%, men är egentligen sjukskriven 100% men tvingar sig till jobbet så uppskattar jag sånna här enkla maträtter. Idag ska jag jobba 12.00-18.00, då det är min stängning för annars jobbar jag 09.00-15.00 hehe. Önskar er alla en bra tisdag 
Sarah

tack =)

Julia Svensson

Åh vad gott!

Carolina Thoor

Härliga tider du arbetar! Och håller med, gravid eller ej, så är sådana maträtter hur underbara som helst. Idag äter jag en dafgårdslåda till lunch, smidigt och bra och ingen disk lämnar man efter sig, nästan! :D

Sv; ja, super gott med våfflor till middag :D

Nathalie Tegelstam

Mums, de där är sååå gott!!

Mia Forsberg

Mums vad gott! Förut när jag pluggade på universitetet åt jag ofta potatisbullar när jag hade stressigt eller långa sena dagar. Potatisbullar, lingonsylt och lite pommes frites-krydda på, yum!

Ja det är så härligt att gymma, älskar det :)

My Nordqvist

Enkelt men gott :D

Mirre - Sweetwords

Potatisbullar är ju jättegott

Ida

Åh vad gott! :)

Emma

Åh, enkelt men så himla gott!

Släpp taget. följ flödet

Ibland är det enkla det man behöver bara för att få i sig nånting! :)

Emma Broberg

Åh vad gott! Är själv hungrig, så ska snart fixa lite lunch!

Jennie

Gud så gott =)

Carro

Hoppas jobbdagen går fort så du får hem och vila :)

Alice Lindström

gotti!

Annie

Hoppas Du får en hyfsad tisdag<3

Johanna Utterberg

Gott med enkel mat! :)

jessy

Smidigt! :D Ha en bra dag på jobbet finis!

Dixi Wonderland

Hoppas att du också får en bra Tisdag :)

Erika

Graviditetsillamående är inte att leka med! Skönt att du får ner något i alla fall och potatisbullar är ju inte dumt :)

sv. Tack så mycket :)

Moa

Gott! Hoppas du mår bättre snart!

Terese Flint

Enkelt men sjuuuukt gott! Mums!


sv. Hihi men ellerhur är han inte för söt!
Kramis

Matilda Berlin

Jag måste säga att det ser löjligt gott ut för att vara så enkelt ;) Kram

Coumba

Gott :D åt samma rätt idag! haha, sammanträffande

Natalia

Så gott :D

Natalia

Så gott :D

Bea

Åh, potatisbullar är verkligen såå gott och perfekt när man inte orkar!

Amanda

Så gott med potatisburgare!

Sandra

Enkelt men gott :)

ullie

varför jobbar du fortf?
älskar sån där snabb mat när man kommer hem från jobbet o är trött enkelt är så gott

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Har aldrig klarat av potatisbullar faktiskt :P