Wanties från mio


När jag var på bio med min mamma senaste sprang jag in en snabbis på Mio och blev förälskade i dessa produkter. Det ända som inte finns på webshopen men som finns i affären är stora temuggar i samma motiv, åh materiell förälskelse. Jag vet inte om jag kommer köpa allt, men kommer defintivt köpa muggarna, kuddfodralen och brickan. Men kommer säkert även köpa servetterna också haha. Vad tycks om motivet? 
Ebba

så våriga & fina!
svar: ja eller hur, supergott :) kram

A M

Åh vilket fint mönster!!
sv: ja, bästa! :D

Netti Starby

Jättefina motiv och Mio har mycket fint! <3 Kramis

Nina Bergquist

Gud så fint!

Petra Olsson

Så fint 💐Mio har mkt fint kram

Alice

Vilket underbart mönster 😍

Mirre - Sweetwords

OMG vad snyggt

annelie

jätte fint

Julia Svensson

Såå himla snygg!!

Johanna Utterberg

Superfina saker, mönstret var verkligen fint! :)

Carro

Vilket fint motiv :)

Celine

Så fina!

Coumba

Så fint mönster produkterna har :)

Erika

Superfint motiv!

sv. Ja vad skönt att se att det var bra! och vad skönt med KUB dessutom, det erbjuds vi inte här (om man inte är över 35 år) så vi har snällt fått vänta till vecka 19 då RUL var. Hade varit skönt att ha KUB sådär på vägen :)

Svar: Jag hörde att det inte är i alla län som man erbjuds kubtestet vilket är jätte konstigt för det borde vara allas rättighet lixom! Hos oss är det en valmöjlighet dock inget måste men är man över 35 så rekommenderas ett sånt test typ.
Malin Sundin

jessy

Vilka fina!! :D

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Åh vilket fint motiv :)

Ida Lindborg ♡

Så fiint :)

MALIN

Sååå himla fint print :) Kram

Madde / Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna

Åh jättefint :D. Drömmande vackert :)

Sussi

Så härligt somrigt motiv :)

Amanda

Så fint mönster!

Hedda Rönnlund

Så härligt och vårigt mönster!<3

JUNITJEJ

Så fint med blommigt!

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Motivet är riktigt snyggt! :)

sara

Tycker mönstret ser super vårigt och fint ut, tror jag måste spana in handdukarna då vi är i behov av just det! :)

Pauline Hurtig

ååh så fint mönster!

Lingon

Men åh så fint!