Höstkappa


Var inne på Gina tricots hemsida och hittade denna kappa för knappa 299:- och föll pladask för den. Dock har jag redan beställt hem än kappa från H&M så jag får stå över denna skönhet. What do you think guys?
Mickis!

SV: ja hoppas du gillar den mer än vad jag gjorde :) E ju en smaksak ^^

Anonym

skitsnygg! :d

Modekatt

Tack :)

Åhh vilken snygg jacka!!Får kolla in den på Gina T

Anonym

okej,jag är med tiina :D

Fanny

Tror bestämt att jag såg den när jag va på stan idag, snygg!

E M M A

sv: Så bra, samma här :P

vad gör du då? :)

carro

den var riktigt snygg :)

Haval B Aziz

sv: nja jag tror nog jag inte är i behov av sånt när man e så ung :D

CARRO

SVAR; nehe okej va konstigt. haha ja gör det så får vi hoppas att du hittar den då :)

tack desamma!



kappan va skitsnygg ;)

LJJ

åh, supersnygg var den!

ericakyhlström

haha självklart (A)

julia fälling

Jag tycker den var rätt snygg :)

Sv; Jag har varit med två kompisar idag. Ska även träffa dem senare ikväll igen :)

lovisa

sv, tack! :)

fia

Sv : tack så mycket min systerdotter :D tack dessamma <3

Josefine

Jo, jag håller med dig till tusen, det är lätt världens bästa sport. Vilket lag lirar du i & vilken serie?

MissCM

sv: mjo.. :)

åh vilken snygg jacka!

erika pettersson

Sv: jodå, allt är bara bra med mig. sjda? :)

Kate

tänk att man redan ska leta jacka till hösten, de e som om sommaren va 2 veckor . :( allt bra?

julia

med mig är de toppen! fin blogg btw, :)

moa

Vad tycker du om bilden på mig som jag tog nyss? :)

Anonym

tack så mycket :D

jasmin

wow riktigt snygg är den! måste nästan införskaffa den innan de säljer slut på dem :)

CARRO

SVAR; jag va precis ute med min hund, ska strax dra ut och träffa en kompis tror jag :))) själv då?

Manda

Fin blogg :D <3

PERFEKTIONIST

sv: Tack så mycket! :)



Hur är det med dig idag? :)

matilda

sv' hehe :)

julia

hehe :) gjort idag då?

erika pettersson

Sv: så bra :)

MissCM

sv: jag beställde dom st. blå en gång.. fick hem dom och fick en chock då det förut stod att dom var ljusblåa. haha. men aja. beställde dom Cerisa, längtar tills jag får dom! :D

tess

sv; häärligt! :D

snygg kappa!

Jessi Fox

haha okej! fräsch jacka!!! :D

Citreuc

Fin blogg!

LJJ

I KNOW! Sjukt barbariskt säger jag bara!

Anonym

sv: ja det är den! :D



allt bra då?:D

josefine löwendahl

Jag spelar i bk olympic nere i skåne/malmö i div 3 :) var någonstans i sverige spelar du? :)

amanda

sv: tack så mycket :)



gillar den största bilden på headern. har du tagit den själv? :)

Tanya

Tanya

SV: Tack&Dsm!:D

Lina

Tack! :)

kristina

jätte snygg!

+ söt blogg!

KeyYo

ÅÅÅH! Underbar ju!!

~ Kika in på bloggen och kommentera väldigt gärna något inlägg och gör mig jätteglad!~

E M M A

sv: okej, ska snart sova :P

haft en bra fredag? :)

EBBA

Den var grymt snygg! Hoppas du har haft en bra kväll! (:

Mathilda

Riktigt snygg!

t a k a i ♥

OH VAD SNYGG JAG VILL HA DEN!

emelie

Hur får du texten sån? Så att den liksom ser "tryckt ut"

lovisa

fruktansvärt snygg!

emelie

Aa, precis :-)

Emelie

Okey, tack! Är det gratis att ladda ner?

Feliccia

Väldigt snygg! :)<3

amandadesiree

åh, vad fin den var!

Anja.

Hejsan!



Kolla gärna in min blogg om du har tid och lust :)



have a nice day!