“Sometimes it's the smallest decisions that can change your life forever”


Nikon D90 - Nikkor 50mm f/1,8 | Close-Up filter +10 



Nikon D90 + Sigma AF 70-300/4-5,6 DG


Om ett par veckor ska jag fota ett bröllop :] Därför tänkte jag att det var dags att provfota lite olika motiv som med stor sannolikhet kommer att fotograferas under bröllopets gång. Och denna igång fotograferade jag mina favorit ringar och jag är väl halvnöjd med resultatet. Fotade först med mitt favvo objektiv Nikkor 50mm f/1,8 men bytte sen till Sigma AF 70-300/4-5,6 DG och blev riktigt nöjd med det objektivet också..
Sara

Jättefina ju! :)

Lena

Otroligt fina bilder :)

Charlotte

Superfina bilder!! = )

Cami

Vilka härliga bilder!!

Annie-Smilinggirls!

fina biler! vad kul att fota ett bröllop! :) ha en bra söndag

Fotograf Daniel Brännström

Tack så mkt!



sv: Bara 19 sidor, jag tycker 19 sidor är bra mycket jag :P haha

Joo fortsätt skriv, du har talang!

Fotograf Daniel Brännström

sv: haha herrejusus kvinna vars hittar du orken? :P