Linda - ndaiL

Ja, jag igllar den!



Vilka söta bilder :D

Michaela | Vägen till uska, bloggdesign, foto & vardagsliv

svar

tack så jätte mycket gumman :)



vilken liten sötnos! :D

Anonym

Haha himla söt!! första bilden speciellt :)

sara

svar: tack! :)

Anonym

gud så söt!

jOO ALLT BRA! SJ? :)

jobbar du heltid som fotograf? :)

TACK!

Michelle

sv; okej.. Ja allt är perfekt med mig :)

Dig då?

Anonym

sv; Mycket fina bilder :) Haft en bra dag?

sandra

SV: TAck :D

Jo de är jag med :)

SANDRA - FOTO

sv: tack! :D

emma

nej men ohh så söt! den bilden till vänster var ju superfin!

Anna

sv: tack så mycket :D hur är de?

E M M A

sv: Så bra, jo då :P

göru? :)

Anna

sv: najs :D ne de är bra här är dock trött

Amanda, fotoblogg ♥

SV bara bra, sj?

Anonym

- haha ja precis!

Felicia

Sååå söt!!!!!! :D



SV: Nästan, beckholmen, nära ;)



PUSS

Fotograf Nathalie Agnekil

Jag ska testa så småningom :P



Jag ska resa till Asien, Oceanien och ut till några öar i Stilla havet, typ Fiji etc. Kommer bli mitt livs resa! OM jag är taggad!! :)

Tove ♥

sv - haha okej, tycker att den är jättefin! skulle gärna ha en sån. säljer du designer? :)

Felicia

SV: haha nej den första det var kastellholmen ;)



PUSS NATTI

Anonym

sv; Härligt :) Jag har jobbat och sedan pluggat. Håller på ännu, men ligger ganska bra till inför fredagens seminarie :)

Marie

Ja här är allt bra, med dig också hoppas jag?

Josefine Andersson

jo visst är den :D!



jaha, var det länge sen den fanns då :)?

Marie

>varför vill du byta då?, jag har en d90 är superkär i min =D.



det är bra här tack, hoppas att det är det med dig med

Anonym

Jag älskar bilden till vänster! Kan inte riktigt sätta fingret på vad det är men ja, i love it!

jennie

Jajjemen! de är bra det! <3

alexandra

söt söta bilder!

Linnea

Underbart uttryck!

IDAWA

Åh, så söta bilder!