“Sleep little beauty”



Nikon D90 AF-S nikkor 18-55mm / Modell: Dennis I. / Foto & Redigering: Jag



Idag har jag haft en riktigt bra dag måste jag säga. Började dagen med en kort stund med skolan, en s.k basgruppsdag, där vi diskuterade hur vi skulle hantera ifall ett barn berättar att hon/han blir misshandlad hemma vilket var väldigt nyttigt men nästan alla visste redan hur vi skulle gå agera. Efter det åkte jag till Västerhaninge för att möta upp Yasmine och hennes ursöta son Dennis för en liten fotosession. En riktigt trevlig sådan! Mycket nöjd med bilderna och Yasmine var en riktigt fin och härlig kvinna :) Och en grym modell herself, sådan mor sådan son..
Anonym

haha visst är hon? lilla prinsessan :D

veronica

Jättefin blogg du har :) jag gillar din header.

Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

Anonym

de är bra här ;)

Planer för helgen? :D

Fotograf Annie

Åh vilken sötnos, flrstår att du hade en bra dag :)



Svar: Jag funderar på att välja Linköping.. :P

Anonym

Sötnos :)

sandra

SV: yes! :)

Dessi!

Joo vi kan byta!:D Jätte fina bilder :D

Anonym

så söt:)

ELIN

Åh vad söt =)



Det är bra med mig själv?

ANTON - målet att bli fotograf

haha okej den ledtråden har jag redan men tack :)

Ninni Karlsson - photography, fashion and weekday

svar: tack ska du ha! ja allt är bara bra, hur är det själv?

Malin

sv: taack!! :)

angela

sv: Jadå, själv? :)

Becca

sv: Inte så mycket :D Är barnvakt idag till världens underbaraste lilla tjeja :) super mys!! Nu sover hon lite så passa på att svara på lite kommentarer ;) hihi... Denna veckan har gått sjukt fort, redan fredag imorgon.. Va händer i helgen för dej?? :D

♦ • . josefine

sv: tack så mkt :)

Angelica

Anmäl dig gärna till dagens blogg, om du inte redan har gjort det : http://angelica.blogg.se/2011/march/30-mars-dagens-blogg.html#trackback

Clara

sv: Tack så mycket ! Vilken fin bild ! Du har sånt fint ljus i dina foton :D

rebecca

sv: ja, tack så mkt!

LORISSA LOVEBOMB

sv: oooja, riktigt gott :)

Anne

sv: vad bra! vad ska du göra i helgen?

Jessi Fox

woooooooooooow... länge sn jag tittade in här... vad vackra bilder du har lagt upp på dig själv! SATAN!

Lena - Världen Genom Mina Ögon (Foto)

SV: Allt är bra med mig, känner mig lite stressad just nu bara men allt jobbsökande som ska göras men det är bara att kämpa på, sj då?



Fina bilder! :)

Annika

Sv: ok

ellen

Vilka fina bilder!