“Att älska i nöd och lust”



Nikon D90 - Nikkor 50mm f/1,8
Brudpar: Malin & Robert | Foto & Redigering: Jag



Jag har suttit hela natten och redigerat bröllopsfotografierna
som jag fotade tidigare under lördagen. Här har vi två bilder som jag gillar men måste nästan säga att de svartvita bilderna som jag har fixat är snäppet bättre än dessa bilder. Dock är jag en sucker för färg så, därför fick ni färgbilder haha. Idag fotade jag Malin och Roberts bröllop ute i Nyckelviken (Nacka) och det var verkligen super vackert där. Brudparet var jätte trevliga och mycket vackra tillsammans. Jag var jätte nervös men allt gick verkligen super bra och ser verkligen fram emot att skicka bilderna till dom. Men nu ropar sängen, god natt mina kära vänner.. :]
Linda

Skönt att allt gick bra! Jag ska också fota mina första bröllop i sommar! Längtar fast med lite skräckblandad förtjusning :)

Linda

Jag förstår det men det går säkert toppen! Det är två kyrkbröllop jag ska fota men på det ena ska jag även vara tärna så då ska jag bara ta kort på förberedelser och sedan porträttbilderna :)

Sissi

sv; tack :)



fina bilder!

LORISSA LOVEBOMB

Väldigt vackert :)

D A H L È N

sv: Jag köpte det begangat (eftersom det inte går att köpa nytt längre), tror priset låg på ca 4500-5000kr. Fick ett mycket fint exemplar som knappt varit använt :)

Lina

Åhh så underbart!

D A H L È N

sv: jo, de ligger väl i runt den prisklassen så fynd vet jag inte ;) men de är ett fantastiskt objektiv! :)

Anonym

sv: HärligT:) jo den var bra!

Linnea

Åh så härligt vackert

Lena

Jättefina bilder! Verkar ha varit ett fint bröllop.

Keilia

Guuuuuud så fina bilder :O Läs gärna min blogg :)

LiNA

Åhh,, gud jag älskar bröllop, det är så fint ;*



Ska vi byta bloglovin ? :D <3

Sandra Lindholm

skit snyggt malin, bra jobbat :D