“In youth we learn; in age we understand.”



Nikon D90 - Sigma AF 70-300/4-5,6 DG 
Modell: Fredrik & Sara | Foto & Redigering: Jag


Jag som trodde att hjärnskakningen hade lämnat mig. Ack så fel jag hade. Sitter och försöker att memorera en saga till examinationen imorgon och det går åt helvete. Mår sjukt illa och huvudet bränns på något konstigt vis. Kanske inte är hjärnskakningen?! Äsch orkar inte bry mig..

Mina tankar går åt systrarna Hellsén...
Finns för er tjejer.. dag som natt!
Evelina

Hejsan! Nu är jag tillbaka från min bloggpaus :)

Hur är allt? :)

Kramar

Sessan1

Det är bara bra med mig idag! Vad hittar du på för kul ikväll??

Natalie

hej behöver verkligen din hjälp!! jag ska fota ett bröllop på lördag men tycker själv att jag inte är så duktig och det är första gången på ett bröllop också. jag har en nikon D5000 och ett lika dant objektiv som du har tagit dom här bilderna med. det hade varit super snällt om du kunde ge mig några tips och vilken inställning jag ska använda m.m. kram!

alexandra | fotoblogg

sista dagen att skicka in en bild till min meijl för månadens bild, lär mer här: http://randomabilder.blogg.se/2011/june/vill-du-bli-manadens-bild-titta-hit.html#comment

Malin

Du är bäst Malin <3

M ä r t h a . V

Stackare... Men fint redigerat! :)

Sara

Fina bilder!