“Cause baby you dont know a thing about me”



Riga, 2010



Nu ska jag börja att packa inför Åland resan. Känner mig fortfarande enbart halv motiverad men antar att det kommer förändras när man träffar flickorna i laget. Har lite ångest över att jag ska lämna kameran hemma men tror att jag inte kommer ha tid för att fotografera något och sen har jag mobilen som fotar helt okej bilder. Nu har man även fått lite csn pengar så man klarar sig vilket känns befriande! Nej nu måste jag börja packa så jag inte står där i sista minuten..
Marie

Vacker bild och ibland kan det vara skönt att vara utan kameran faktiskt ändå =D

sara

Tyvärr har vi ca 20 mil till sthlm men det vore himla skoj :) lindesberg, strax norr om örebro.

Marie

Tack så mycket, tänkte köra med den jag har i feb ut sedan får vårtemat komma =D

kramar

Sara

Går på mammapenning, så har lite snålt om pengar´också, men vi kanske kan lösa det på nå vis om ett par månader? :)

Lina S

Så fin bild!