I can't se now other way

Iphone4 + Instagram


Efter förra helgens förlust var det ett taggat lag idag. Och med slutresultatet i hand var vi det bättre laget och kammade hem 3 pinnar! Tredje matchen från start och efter 45 minuter hade jag stått för 2 assist och 1 mål vilket även blev det jag gjorde denna match. Med en känning i knät (knäskålsenan) valde tränaren och laget att vila mig resten av matchen inför nästa helg. Dessutom var jag även inblandad i 4-0 målet som blev pausresultatet! I andra halvlek drog tempot ner lite men vi höll nollan och slutresultatet skrevs till 6-0 :)
Felicia Andreasson - Foto

sv: Åh tack! :D



Härlig bild, vad heter du på instagram då?? :D

jr

Fin bild :)

Sandra - sandaao.blogg.se

sv: Jaa! :D

Sandra - sandaao.blogg.se

sv: Ja visst är det! :D

Lena

SV: Jag måste för att kunna gå ner i vikt. Testade med att äta godis någon gång ibland men fall bara tillbaka till de dåliga vanorna. Hade gått ner 7kg men gick upp 2 kilo direkt just bara för att jag började äta godis igen.

Sandra - sandaao.blogg.se

Är det du på bilderna i headern? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Underbart!!! :)

jr

Vsg! det är saker som är jobbigt just nu , men annas är det bra sj :)?

jr

Okej, det låter ´bra :) Vad ska du hitta på imorgon?

linnea

jaa, du får ta å äta nåt nu då :)

Marie, Vardagens charm

Duktiga ni är och bra att du fick stå över lite då

kramar

jr

Okej, det låter just roligt vart praktiksera du just?:)



Jag ska på skolan och träna.

Sandra - sandaao.blogg.se

sv: va? Jag menade bilderna i headern! ;)

Amanda

Allt bra? :D

hanna ♡

hoppas att du har haft en bra helg! :)

ellie

Snyggt! Ha en fin kväll!

Sandra - sandaao.blogg.se

sv: Haha, jaha... det har jag inte sett! Haha... nej nu fattar jag! ;) Har alltid varit samma bild jag sett när jag kommit in på din blogg men nu ser jag! :D

jr

Jaha okej, men gud vad roligt det låter :)

Malin P Larsson

Okej härligt. jag har tagit det lugnt. tränat och nu sitter jag på jobbet :) Hur gick matchen och ad spelar du?

Sandra - sandaao.blogg.se

sv: Jaa precis! :)

milenamalmros

Älskar instagram :D

jr

Okej, men då känner du till allt :) hihi men det lätt just roligt jag har också varit på praktik fast på dagis oh vad barn vad så härliga och allt :)

hanna ♡

sjuktsjuktgott! :D